ПОШУК ГОЛКИ В СТОГУ З СІНОМ... або як вибрати ПВХ профіль, який би відповідав потребам Вашої компанії

Виробник вікон напевно часто стикаєтеся з питанням – яку вибрати профільну систему, щоб зробити свій продукт конкурентоспроможнішим на ринку, і щоб кінцеві клієнти, які хочуть придбати або замінити вікна, приходили до моїх торгових точок або до моїх дилерів. Якщо ви задаєте ці питання, то, швидше за все, незважаючи на те, що ви вже протягом багатьох років є переробником ПВХ профілю від одного з "популярних" брендів, цей продукт не відповідає всім вашим потребам або вимогам ваших клієнтів. Так який профіль вибрати? Щоб відповісти на це питання, вам слід подумати над тим, яким критеріям має відповідати профіль, який ви обираєте, та який найкраще підійде для вашої компанії.

poisk golki v stogu sena 11Конструктив

У багатьох виробників профілів ми можемо знайти незліченну кількість віконних систем, що відрізняються як кількістю внутрішніх камер, так і зовнішнім виглядом.
Виробники профілів до недавнього часу змагалися в створенні різних геометричних форм  своїх профілів, щоб залучити більше клієнтів орієнтованих на такі гасла, як «найновіший дизайн» або «незвичайний зовнішній вигляд», але давайте подивимось, чи зовнішній вигляд профілю дійсно так важливий? Кожен досвідчений виробник вікон знає, що зовнішній вигляд насправді впливає переважно на естетику кінцевого продукту.
Звичайно, вигляд не є головним критерієм – але кожен клієнт при виборі вікна, хоче щоб воно найкраще підійшло до фасаду будівлі, стилю, кольору, оздобленню і т.п.
Виробники різних систем взяли за звичку пропонувати виробникам вікон, а ті, для своїх клієнтів, системи із все більшою і більшою кількістю камер, обіцяючи в обмін на це супер-низькі показники енергоспоживання. Але чи насправді кількість камер, так сильно впливає на енергозбереження вікна? Багато років досвіду і досліджень проводились з метою визначення, впливу кількості камер на теплоізоляційні показники, і ці досліди показали, що форма і розташування цих камер в профілі збільшує його теплові характеристики в більшій мірі, ніж кількість тих самих камер. Отже, принцип "чим більше, тим краще" не спрацював у випадку віконних та дверних столярних виробів. Дослідження також довели, що оптимальна кількість камер в профілі, що забезпечує кращу теплоізоляцію коливається між 6 і 8. Порівняння шестикамерного та восьмикамерного профілів показує відмінності в розподілі температур у вікні.

poisk golki v stogu sena 2    poisk golki v stogu sena 3

Рисунок 1. Порівняння теплоізоляції на прикладі шести- та восьмикамерних систем компанії  CKM Extrusion.

Звичайно, окрім вибору профілів з відповідними показниками, слід пам'ятати про вибір правильного склопакету для вікна, оскільки енергозбереження склопакета відіграє значну роль у теплоізоляції готового виробу. Отже, не варто вибирати одно- чи двокамерні склопакети з низьким  коефіцієнтом  енергозбереження у надвисокі енергоефективні ПВХ профіля, оскільки вони повністю не відповідає цілям.

      poisk golki v stogu sena 4
 

Рис. 2    Приклад вікна заламінованого

  плівкою Vintage Pine

Щільність

Купуючи вікно, багато покупців запитують у продавця, наскільки його майбутнє вікно буде щільним до протягів, чи  буде захищати від шуму, що надходить ззовні. Відповідаючи на такі сумніви споживачів, виробники профілю пропонують можливість додаткового ущільнення у вигляді третього контуру. Проте, потрійне ущільнення не завжди означає те ж саме – деякі виробники пропонують рами у двох варіантах – версія AD (з двома контурами ущільненнями) або версії MD (з додатковим третім ущільненням в середині рами). Інші виробники пропонують систему, в якій стулка вікна має три ущільнення (MD), а рама має спеціальний виступаючий елемент, до якого притискається внутрішній ущільнювач, встановлений в стулці. Це найпопулярніше рішення на ринку – та в обох випадках, коли стулка закривається, ущільнювач притискається до однієї зі стінок ПВХ профілю рами або стулки, тим самим збільшуючи щільність всього вузла.
На жаль, як рішення з середнім ущільненням в рамі, так і рішення з додатковим ущільненням в стулці пов'язані з незручностями для виробника вікон. Основна проблема полягає у необхідності тримати подвійні запаси рами, оскільки конструктив рами AD відрізняється від рами MD. Наявність позиції з трьохконтурним ущільненням також пов'язане з додатковими витратами для компанії, оскільки ціна рами MD часто вища, ніж стандартне рішення AD.
Ще один недолік який виникає, коли центральний ущільнювач розташований в рамі балконних дверей, він звичайно є елементом порогу, відповідно третій ущільнювач виступає, а при переступанні він може бути ушкоджений чи надірваний. Звичайно, в подальшому виникає питання про вирішення таких рекламаційних випадків, що створює додаткові непотрібні труднощі та витрати по усуненню дефектів.
Вирішення, запропоноване компанією CKM Extrusion, здається, є найкращим рішенням, яке уникає усіх вищезгаданих недоліків. Всі ПВХ системи, вироблені нашою компанією, були розроблені таким чином, що для виготовлення вікон у базовій версії, а також у версії з третім контуром ущільнення використовується одна рама. Інновація цього рішення базується на спеціальній, запатентованій і, що більш важливо, недорогій, додатковій кліпсі, яка вставляється в раму на будь-якому етапі виробництва. Таким чином, при невеликій витраті  часу на виробництві та за незначну додаткову вартість, виробник вікон може запропонувати своїм клієнтам як традиційні вікна з подвійним ущільненням так і конструкції з трьома контурами ущільнення. Ще однією перевагою, отриманою в результаті використання кліпси, є можливість встановлювати її у вже існуюче, змонтоване вікно, і навіть самостійно клієнтом.


Колір

Золотий дуб? Горіх? Антрацит? Або, можливо, Сосна Польська або Вінтажна? Звичайно, все залежить від смаку, вашого клієнта. Вибираючи постачальника профілю варто замислитись над тим, яку палітру кольорів він пропонує – чи можливо ви хочете використовувати лише загальнодоступні кольори, інакше кажучи, ті кольори, які має кожен виробник? Або, можливо, ви віддаєте перевагу відрізнятись серед інших виробників вікон, пропонуючи своїм клієнтам унікальні кольори ламінації, які вони не зможуть придбати будь-де, а тільки у вашій компанії?
Відповідь очевидна – вам потрібні профілі, які будуть доступні як у найпопулярніших варіантах ламінації, так і в нових і цікавих кольорах, які привертатимуть увагу покупця. Кольори для середньостатистичного клієнта, та для більш вимогливого, який цінує індивідуальність та характер.

poisk golki v stogu sena 5       
   
poisk golki v stogu sena 6  
   
poisk golki v stogu sena 7  
   

Якість і ціна

Останньою, і водночас найважливішою проблемою є зв'язок між ціною профілів та їх якістю. Багато операторів профільних систем пропонують ціни, над якими варто задуматись – як такий дешевий профіль може бути якісним? Звичайно, для отримання низької ціни профілю – виробники часто вдаються до різних, не завжди моральних методів скорочення виробничих витрат. Деякі "збагачують" профіль, додаючи більшу кількість дешевшої крейди до суміші. На перший погляд, такі профілі практично не відрізняються, але проблеми починаються пізніше – профіль із збільшеною кількістю крейди, в першу чергу – стає більш крихким, а по-друге – якість при зварюванні таких профілів, м'яко кажучи, залишає бажати кращого – важко якісно спаяти два зварювальних елементи, відповідно зварний шов набагато слабкіший. Інший спосіб зменшити витрати при виготовленні профілю полягає в тому, щоб "вспінювати" масу ПВХ на стадії екструзії. Профіль, виготовлений таким способом, характеризується низькою власною вагою, що дозволяє виробникам профілю зекономити  на  сировині. На жаль, вспінені віконні ПВХ профілі не є найкращим рішенням – профіль стає жовтим, має меншу термостійкість і під дією сонячної радіації дуже часто деформується. Інша, досить поширена практика, що використовується переважно великими відомими виробниками, – це продаж профілів, виготовлених в інших країнах, а не в країні де знаходиться основне виробництво. Після виготовлення ці профілі транспортуються до країни "виробника", позначені його маркою та продаються як наприклад німецькі профіля. Що з цим не так? Центральний офіс запевняє в якості профілів, що ніби вироблені на потужностях основного виробництва, в той час як профіль виробляється за тисячі кілометрів від країни «виробника» сировини, де часто не має будь-якого контролю.
З огляду на вищезгадані методи, використані недобросовісними виробниками профілів, ви повинні враховувати, що ціна за профіль напевно є синонімом економії вашої компанії. Чи  це дійсно варто того, щоб нести додаткові витрати, пов'язані зі рекламаціями, з додатковим виробництвом вікон, які повинні бути доставлені до незадоволеного клієнта для обміну або втрати із-за невчасного виготовлення через проблеми у виробництві, і, нарешті, чи варто ризикувати репутацією на ринку, який і так наповнений конкурентами?

Висновок...
Будучи розумним власником віконної компанії з багаторічним досвідом роботи, ви, безумовно, звертаєте увагу на якість продуктів, які пропонуєте своїм клієнтам. Тому, вирішивши змінити профільну систему, ви безумовно усвідомлюєте, наскільки важливим є це рішення, яке насправді впливає на майбутнє вашої компанії. Вибираючи нового постачальника профільних систем, слід звернути увагу на властивості вироблених ним профілів, на якість, на запропоновані рішення, на палітру кольорів ламінації, на різноманітні рішення для різних ринків. Ви повинні переконатися, що профіль, з якого ви  зробите вікно, не втратить заявлених властивостей під час експлуатації. В ідеалі, профіль повинен мати відповідний клас стійкості до погодних умов – класу S, він повинен мати відповідні гігієнічні висновки, дослідження в авторитетних європейських дослідницьких інститутах. Важливо, щоб постачальник профілів у своїй стандартній пропозиції пропонував різні продукти, призначені titanium technology kontakty 2для конкретного споживача, як вітчизняного, так і експортного ринків, без необхідності у додаткових платежах або без додаткових термінів. Усі ці складові надзвичайно важливі при виборі постачальника профілів для вашої компанії. Ви не хочете ризикувати втратити свою позицію на ринку яку ви досягали протягом багатьох років, вірно?

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: