Розмова з лідерами ринку. Компанія «Профігруп Україна». Інтерв’ю із власником компанії паном Андрієм Кісілем

  

profigrup 1 c

WT: Компанія «Профігруп Україна» є одним із найбільших операторів із продажу комплектуючих на віконному ринку. Розкажіть про історію створення компанії.

А.К.: У 2004 році було створено всеукраїнську дистриб’юторську компанію, яка займалася продажем матеріалів, переважно турецького походження, для виготовлення конструкцій із ПВХ та алюмінію. Наші постачальники-імпортери не витримали фінансової кризи 2008 року, тому між нами і підприємствами-виробниками товарів було укладено прямі контракти з поставок та подальшого продажу комплектуючих в Україні. Звісно, і покриття територій внаслідок прямих поставок стало більшим, що дало нам змогу стрімко вирости в період кризи.

profigrup 2WT: 2020 рік для всіх учасників ринку видався нелегким. Той випадок, коли важливо було вміло застосувати кризис-менеджмент та гнучкість. Що відбувалося у вас, які рішення приймались і як загалом ви оцінюєте роботу компанії у 2020 році?

А.К.: Для нас, як і для всіх інших на цьому ринку, справді початок року був складним. В січні-лютому ми спробували підготуватися до падіння, яке прогнозувалося з приходом пандемії, переглянули наші статті витрат, оптимізували залишки на складах, логістику, провели переговори з нашими постачальниками послуг, що дало нам змогу у березні-травні частково компенсувати втрати у зв’язку із падінням продажу.

Проте, на щастя, падіння економіки було нетривалим і вже в червні фірма повернулася до звичного ритму роботи. Ми з оптимізмом дивилися у друге півріччя 2020 року. Всі ключові партнери мали позитивну динаміку продажу в цьому періоді.

Окремо хочу подякувати нашим постачальникам, зокрема компаніям Vorne (Туреччина) та «Маядо» (Україна), які, незважаючи на проблеми з кадрами через COVID-19, здійснювали відвантаження продукції вчасно та у повному обсязі, що дало нам змогу безперебійно постачати товар нашим клієнтам.

WT: Поговоримо про продукти. Які основні напрямки роботи компанії? Які продукти пропонуєте віконному ринку, з ким працюєте?

А.К.: Основним напрямком нашої компанії є надання послуг, а саме пошук надійних постачальників комплектуючих в межах України та за кордоном, імпорт товару в Україну на наші склади та подальша їхня логістика до виробників СПК.

Одним з основних наших продуктів, які ми пропонуємо на ринку, є фурнітура ТМ Vorne, продажем якої ми займаємося з 2004 року. Чому вони? Дуже прогнозована та відповідальна компанія із зрозумілими для нас принципами в бізнесі, постійним бажання до розвитку.

Стільки ж часу ми займаємося й реалізацією профільних систем Wintech. Територія продажу нашої компанії – Західна Україна. Виробник профілю, компанія «Маядо», також постійно працює над новими лінійками профільних систем, яких потребує ринок.

У 2020 році у нас з’явився ще один партнер, світовий лідер віконної та дверної фурнітури, компанія Roto. На мою думку, продукти, кількість та якість рішень, асортимент заслуговують більшої уваги та, відповідно, представлення в Україні. І я переконаний, що наша співпраця з компанією Roto посилить позиції даної торгової марки в Україні.

Є такий вислів «Спочатку хто – пізніше що!» Натхненні спільною ідеєю, бажанням до постійного розвитку та вдосконаленням процесів на всіх етапах, а саме від виробника комплектуючих до продавця СПК кінцевому покупцю, тільки тоді подальша співпраця і надалі приноситиме результат. В іншому випадку – це даремна трата часу для усіх.

WT: Якщо сегментувати реалізацію продуктів на преміум, середній та економ, який сегмент у 2020 році розвивався найбільш динамічно? (маємо на увазі комплектуючі, фурнітури, профілі та інше).

А.К.: Я не думаю, що слід говорити про суттєвий ріст ринку СПК у 2020 році загалом. Так, були окремі компанії, які мали значний ріст за рахунок перетікання замовлень чи вихід на ринки інших країн.

Проте, я спостерігаю ріст продажу в середньому сегменті складних нестандартних конструкцій, багато виробників вивчають, а дехто вже запускає чи розширює дільницю алюмінію. На мою думку, в преміум сегменті схожа ситуація.

WT: Чи маєте ви свої виробничі потужності, і які продукти ви виробляєте?

А.К.: На даний момент ми є на 100% торговою компанією. Проте, найближчим часом плануємо власне виробництво певних продуктів.

profigrup 3 cWT: Що можете сказати про особливості компанії і про її конкурентні переваги?

А.К.: Протягом 16 років роботи нашої компанії в Україні, ми мали різні моделі роботи, які залежали від нашого асортименту та ситуації на ринку СПК. Ми швидко перебудовувалися, реагували на зміни, потреби клієнтів.

Проте, основні принципи, а саме якість продуктів, надійність поставок та конкурентна ціна залишалися незмінними. Для нас дуже важливо відповідати тенденціям ринку, а нашими продуктами і послугою вимогам наших партнерів.

Широкий асортимент товару, який налічує більше 3000 позицій, якісна логістика, технічна підтримка, гарантійне та післягарантійне обслуговування – це тільки невеликий перелік послуг, який нас відрізняє від конкурентів.

WT: Враховуючи вашу дуже широку клієнтську базу, які на вашу думку впливові тенденції на віконному ринку з’явились за останніх два роки? Що користується великим попитом, які напрямки розвиваються найактивніше?

А.К.: З негативних тенденцій я б хотів відзначити подальше бажання деяких виробників профільних систем знизити вартість за рахунок зниження ваги погонного метра, в тому числі шляхом зменшення товщини стінок, що, звичайно, впливає на якість готових виробів.
Друга – це збільшення кількості камер у профільних системах при збереженні монтажної ширини профілю. Позиціонуючи це як перевагу у теплозбереженні, хоча всі дослідження показують, що це не так, замість того, щоб справді шукати рішення, які зможуть принести користь у домівку кінцевого покупця.

З позитивного, хочу відзначити те, що на ринку залишаються компанії, які по-спражньому зацікавлені у якості власних продуктів, автоматизації виробництва, постійному розвитку. Які пропонують не завжди найдешевшу ціну, проте якість їх виробів, можливість виконання рішень різної складності та запропонований сервіс є їх вагомою перевагою. Саме вони не тільки задовольняють, але і створюють попит.

Сьогодні такі компанії розвивають дільниці алюмінію та нестандартних виробів. Саме там ми сьогодні бачимо найбільший приріст продажу у відсотковому значенні серед наших продуктів. І спостерігаючи за європейським ринком, ми розуміємо, що це тільки початок.

profigrup 4 cWT: Яку пораду можете дати виробникам вікон або дилерам для того щоб збільшити вартість середнього чеку?

А.К.: Для того, щоб збільшити середній чек, потрібно бути дуже компетентним у продуктах, які продаєш. Вони повинні мати певну цінність на ринку, повинні мати магнетичність, яка притягуватиме покупців. І щоб розуміти це, вміти її створити і подати покупцю, поверхневих знань не вистачить.

WT: Декілька слів про ваших партнерів, з якими ви працюєте, а також про продукти, які можливо плануєте впроваджувати у найближчий час.

А.К.: Як я вже згадував, основними нашими партнерами є компанія Vorne, «Маядо» (профільні системи Wintech) та наш новий партнер-компанія Roto AG. Я дуже задоволений, що саме з ними у свій час ми домовилися про співпрацю.

Фурнітура ТМ Vorne сьогодні є однією з одних найбільш відомих та витребуваних фурнітур на ринку. У своєму виробництві її використовують багато компаній, які є лідерами віконного ринку України. Можливості і рішення, які є у лінійці фурнітури ТМ Vorne дозволяють нам співпрацювати з практично всіма компаніями, чого не може на сьогодні запропонувати жоден наш конкурент у середньому сегменті, а саме: складні системи, розсувні системи, великий вибір замків, дверні петлі, фурнітура під різний тип алюмінієвих систем, фурнітура під дерево і багато іншого.

Завод компанії «Маядо» сьогодні є одним з найбільших виробників профільних систем з ПВХ.
У найближчій перспективі окрім продажу профілю з ПВХ, є плани вввести в нашу лінійку нову 6-камерну профільну систему Penwood, монтажною шириною 80 мм та системи з алюмінію.

Компанія «Профігруп Україна» постійно розширює й удосконалює асортимент товарів з урахуванням потреб та вподобань наших клієнтів. В липні 2020 року ми вийшли на ринок віконної фурнітури з новими продуктами від німецького виробника Roto Frank Holding AG.

На сьогодні Roto Frank Holding AG – найбільша транснаціональна компанія в сфері виробництва фурнітури для дерев'яних, пластикових і алюмінієвих вікон та дверей.
До складу холдингу входять 18 виробничих підприємств у Німеччині, Австрії, Франції, Словенії, Угорщини, Польщі, Китаю, Росії, Бразилії, Канади, США та понад 40 торгівельних підрозділів по всьому світу.

Фурнітура Roto у всьому світі асоціюється з постійними інноваціями у віконній галузі, індивідуально підібраними рішеннями, котрі підвищують функціональність. Roto Frank Holding AG є власником понад 4000 технічних патентів, за допомогою яких створює продукти, котрі поєднують в собі безпеку, енергоефективність та комфорт, створюючи реальні «внутрішні цінності».

Компанія розробляє інтелектуальні рішення для своїх продуктів, які відрізняються високоточним технічним оснащенням і тривалим терміном експлуатації.

Традиційно Roto розвиває два виробничих напрямки – будівельна фурнітура та будівельні конструкції.

Перший напрямок включає в себе: фурнітуру для вікон та дверей з дерева, ПВХ та алюмінію, багатозапірні замки та петлі для вхідних дверей, фурнітуру для зсувних систем, ручки та дверні гарнітури, термоізольовані пороги та аксесуари для них, замкові циліндри, системи управління та контролю.

Другий напрямок включає в себе: мансардні вікна та аксесуари для них, дахові люки, горищні сходи, сонячні та теплові колектори.

WT: Маркетингова стратегія компанії «Профігруп Україна» та навчання. Як ви розвиваєте свою команду.

А.К.: Наша компанія щодо навчання співпрацює з LvBS, яка існує на базі Львівського Католицького університету. В них є дуже багато цікавих програм, на яких ми навчаємо працівників, проходимо певні курси, які вважаємо необхідними для розвитку нашого персоналу.

Щодо маркетингової стратегії, ми разом з нашими партнерами у 2021 році плануємо спільні програми та акції серед виробників та дилерів СПК, які допоможуть отримати більшу впізнаваність та лояльність до продуктів, які ми пропонуємо ринку.

WT: Після 2020 року прогнозувати щось досить складно. Але хотіли би почути ваші плани та прогнози на 2021 рік. Як буде розвиватись ринок, і як будете розвиватись «Профігруп Україна»?

А.К.: Після падіння у 2020 році, згідно прогнозів, ВВП України у 2021 році покаже незначний ріст. Але це за умови, що ситуація у світі з COVID-19 покращиться за рахунок вакцини. Відповідно, у мене є легкий оптимізм щодо росту ринку СПК конструкцій у наступному році. Але, окрім росту ринку, ми розраховуємо на ріст окремих груп наших продуктів, а саме паралельно-розсувних та складних систем, фурнітури для алюмінієвих конструкцій.

Однозначно, більш активно просуватимемо дорогий сегмент - фурнітуру Roto, з якою ми можемо запропонувати рішення любої складності. Також в пріоритеті, звичайно, буде власна продукція.

WT: Побажання читачам журналу «Віконні технології».

А.К.: Хочу побажати читачам прогнозованого росту, ставити перед собою тільки великі цілі і впевнено рухатися до них, мати глобальні мрії і не боятися досвідчених та потужних гравців, так як нам показує досвід сучасних компаній, сьогодні не завжди перемагають великі. Цінність пропозиції та ексклюзивність послуги чи продукту, швидкість дії є сьогодні вирішальними.

profigrup kontakty

Оконные Технологии® № 81 (2021)

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: