Надійний та стабільний бізнес може бути лише за умови стабільності твоїх партнерів. І така вимога є спільною, тому що як постачальник, так і партнер за певних обставин залежать один від одного. Особливо це стосується під час форс-мажорних обставин, зокрема карантину під час пандемії.
Але компанія «МАЯДО» показала себе «міцним горішком» і у 2020 році витримала максимальні ринкові навантаження. Також це стосується і низки партнерів «Маядо». Пан Михайло Мармер, власник компанії «КОНКОРД», однієї з найбільших та потужних компаній у своєму регіоні, поділився з редакцією WT досягненнями компанії за останні декілька років, зокрема розповів про роботу під час пандемії. Про що йшла мова, читайте прямо зараз.
Михайло Мармер власник ВКФ «КОНКОРД»
WT: Доброго дня, пане Михайле. В останнє ми спілкувались з вами 4 року тому. Досить багато часу минуло, і багато чого змінилось. Що було напрацьовано за цей час?
М.М.: Доброго дня, Сергію. За останні 4 роки віконний ринок зазнає труднощів в реалізації запланованих обсягів продукції, що випускається. Зростає собівартість матеріалів, відповідно зростає вартість виробу. Незважаючи на жорстку конкуренцію, ми з нашою командою продавців професіоналів зуміли прийти до поставлених цілей. Ми утримуємо свої позиції на ринку, випускаємо продукцію високої якості.
WT: Останні півтора року відбувались складні часи для будівельної галузі, зокрема і для віконної. Як ви справлялись із складнощами, зокрема з пандемією. Яку стратегію для себе обрали як головний менеджер компанії?
М.М.: Під час пандемії наша компанія запропонувала і вибудувала систему продажів в онлайн режимі. У короткі терміни був модернізований сайт компанії. Він став більш зручним для користувача. Компанія за цей час не піддавала клієнтів ризикам. Ми змогли організувати продажі у дистанційному режимі на час карантинних обмежень.
WT: Чи змінились у вас партнери-системодавці? Які системи і з якими партнерами наразі працюєте сьогодні? Наскільки вам з ними комфортно?
М.М.: Наш надійний партнер – компанія «Маядо». Бренд KONKORD. Ми розширили системи профілів. На сьогодні є системи: KONKORD CLASSIC 4-камерна з монтажною глубиной – 60 мм. І система KONKORD PREMIUM 6-камерна з монтажною глибиною 70 мм, щоб відповідати вимогам коефіцієнта енергоефективності. Завдяки оперативності поставок і налагодженій співпраці з «Маядо», нам вдалося підвищити показники продажів. Ну а якість профілів повністю задовольняє і нас, і наших клієнтів.
WT: Заводу «КОНКОРД» 25 років. За такий тривалий час сотні компаній відкрились і закрились. Як вам вдається триматися на плаву і розвиватися? Поділіться секретами віконного довголіття.
М.М.: Для того, щоб утримувати високу планку і бути постійно в ринку, необхідно розвиватися. А для цього є ряд певних вимог:
• Професійний колектив (розвиток, тренінги, навчання).
• Командний дух – внесок кожного в загальну справу.
• Робота на результат – наполегливість у досягненні поставлених цілей.
• Широкий асортимент продукції (вікна ПВХ, вікна та двері з алюмінію, фасадне скління, вироби з нержавіючої сталі).
• Стандарт до вікон – мета – ідеальне вікно – естетика і енергоефективність.
• Раціональность – оптимальне використання ресурсів компанії.
• Маркетинг просування нашої компанії. Впізнаваність бренду KONKORD.
• Своєчасне виконання замовлень, якість продукції, сервісне обслуговування.
Повністю закриваємо потреби і бажання клієнта. За підсумком, клієнт отримує продукцію, яка відповідає всім сучасним стандартам і новинкам віконного ринку.
WT: Що сьогодні для вас «ідеальне вікно» і які властивості притаманні такій конструкції? Іншими словами – яке вікно ви б поставили у свою оселю?
М.М.: Для мене ідеальне вікно – це перш за все ергономічність, простота у використанні, це те вікно, яке дає якісну звукоізоляцію і ефективне енергозбереження. Підібраний надійний профіль, склопакет, якісна фурнітура, м’яка у використанні зручна ручка, красиве підвіконня, бездоганна збірка і належний монтаж – все це в сукупності дає якісний і ідеальний варіант до якого всі прагнуть.
Вікна та двері в нашому житті є тим сегментом, на який ти витрачаєшься один раз, але на багато років. Вікно не повинно вимагати ремонту щороку, спеціального догляду для зовнішнього вигляду, додаткового утеплення в холодну пору року, якісне вікно це те, яке ти поставив і забув! Всім бажаю робити правильний вибір і залишатися задоволеним результатом!
WT: Вікна стають ширшими, важчими, теплішими, складнішими. Яка в компанії динаміка по розподіленню монтажної глибини ваших систем у відсотках від найменшої до самої теплої? Що продається краще?
М.М.: Виходячи з наших показників продажів, можна зробити наступні висновки, що основну частину складає середній сегмент – 50% займає 6-камерна профільна система з монтажною глибиною 70 мм. Вона має всі необхідні для нашої кліматичної зони показники енергоефективності. Частка в 35% належить 4-камерній профільній системі з монтажною глибиною 60 мм. Це так зване «стандартне вікно», яке закриває базові потреби клієнта.
Дотримуючись нових тенденцій віконного ринку, ми запровадили нову, ширшу 6-камерну профільну систему – 76 мм (15% всього обсягу продажів), яка має кращі статичні навантаження, що в свою чергу дозволяє виконати скління більш великих отворів.
WT: Зараз в тренді алюміній. Як ви розвиваєтесь у цьому напрямку? З якими системами працюєте?
М.М.: Наша компанія виготовляє продукцію з алюмінію з 2003-го року. Вікна, двері, розсувні системи з алюмінію, фасадні системи. Вироби з алюмінієвих профілів дозволяють втілити найрізноманітніші архітектурні та будівельні завдання. Конструкції з алюмінію і скла можуть бути будь-якої конфігурації і рівня складності. Працюємо з такими алюмінієвими системами як FRAMEX, Kurtoglu, які застосовуються при будівництві та реконструкції будівель будь-якого призначення: промислові заводи, торгові площі, ділові центри, спортивні та готельні комплекси, котеджі.
WT: Ваші цікаві реалізовані об’єкти, якими ви пишаєтеся.
М.М.: У нас багато красивих об’єктів, якими ми пишаємося. Більше 10 торгових і розважальних комплексів засклені нами, онколікарня, інфекційна лікарня, ресторани і кафе. У 2020 році велика кількість МАФів стало сучасним в трендовому кольорі «антрацит». Мені дуже приємно, що ми робимо наше рідне місто красивішим, а головне – сучасним. Ставимо перед собою нові завдання і будемо йти до них з нашою командою професіоналів!
WT: Які на вашу думку основні тренди віконної галузі сьогодні? На що є сенс ставити ставку з точки зору продажів і розвитку бізнесу загалом?
М.М.: До основних трендів віконної галузі слід віднести:
1. Вибір енергоефективних віконних систем, які володіють високими теплоізоляційними характеристиками. Ідеальним буде вікно з енергозберігаючим 2-камерним склопакетом 44 мм.
2. У тренді спокійні, приглушені відтінки ламінації: бежеві, пісочні, сірі, які властиві природним матеріалів.
3. Максимум природного освітлення в приміщення і візуальне розширення простору. Розсувні конструкції з великою площею скління (від стелі до підлоги) – безпрограшний варіант для приватного або заміського будинку.
4. Особлива увага приділяється безпе- ці вікон: встановлення дитячих замків та протизламної фурнітури.
5. Підвіконня як додаткова функціо- нальна зона, чи то стільниця на кухні або робоча зона в кабінеті або дитячій кімнаті.
WT: Зараз суттєво змінюється ціна на всі комплектуючи для вікон та дверей. Дорожчають профіль, фурнітура, скло та армування. Як на вашу думку це може вплинути на результати 2021 року? Як змінилась ціна готового про- дукту у вас?
М.М.: За останні пів року ціна на комплектуючі, профіль ПВХ, скло та армування зросла на 30-40%. На це у наших постачальників є об’єктивні причини, пандемія сприяла світовій економічній кризі. У зв’язку з цим ціна на нашу продукцію зросла на 25-45%. Незважаючи на це, така продукція як вікна і двері, залишаються для покупців доступними. Додатково в нашому місті і Україні працює програма президента: «Велике будівництво», тому ми впевнені, що об’єм буде зростати. Наша ціль – продовжу вати задовольняти потреби замовника, підвищувати якість продукції, та збіль- шувати кількість клієнтів.
WT: Ваші прогнози на 2021 рік і побажання читачам…
М.М.: В 2021-му році ми збираємося збільшити обсяги продажів і розширити мережу своїх салонів і магазинів. Також в планах активний розвиток дилерської мережі. Розраховуємо вийти на євро- пейський ринок, тому що впевнені, що цілком конкурентоспроможні!
А шановним читачам хотілося б сказати, що ми завжди готові порадувати вас своєю якісною продукцією і хорошим обслуговуванням. Ви точно не пошкодуєте, що вибрали «Конкорд»! Всім бажаю міцного здоров’я, впевненості у щасливому майбутньому!
Спілкувався Сергій Кожевніков