ЕВОЛЮЦІЯ GLASSO

Не існує єдиного рецепту успіху, у кожної компанії він свій. Також як і результати її роботи і відповідно певні досягнення.

Історію розвитку компанії GLASSO, яка від маленької дилерської компанії з двох чоловік виросла у масштабну та високо технологічну віконну компанію України ми почули з «перших вуст» від власника компанії Сергія Пасічника. Про зльоти та падіння і про амбіційні цілі та мрії команди GLASSO читайте прямо зараз.

glasso 1Становлення GLASSO. Перші кроки

«Істрія GLASSO починалась досить тривіально, і проходила за сценарієм, з яким зустрічались, я вважаю, багато українських віконних компаній», розповідає Сергій Пасічник, один із засновників GLASSO.

glasso 232«Бажання займатись бізнесом виникло ще у студентські часи, і ми, проаналізувавши різні сфери, зокрема будівельної галузі, вирішили займатись саме вікнами. Це був 1999 рік, віконний бізнес почав набирати свої оберти, ми це відчували. І згодом відчуття перспективних продуктів , напрямків та інновацій ще не раз нам допоможе в бізнесі, але про це трохи далі.

Вікно – є технологічний продукт, важливий для кожної оселі, кожного будинку і нас стало цікаво розібратись в цьому продукті і почати рухатись в даному напрямку. І тут би бачимо класичну ситуацію: невелика кімната, вона ж виконувала роль офісу та шоурума, фізична особа підприємець і велике бажання рухатись вперед.

WT: Цікаво, з чого почали ваші продажі? Маємо на увазі з якої профільної системи та переробника.

С.П. Переробника вже давно не існує, а от системи є, і вони з нами до сьогоднішнього дня, це системи SALAMANDER. Німецький концерн був тоді, є і зараз досить потужним гравцем на ринку виробників ПВХ профільних систем у світі, і ми вирішили почати наш бізнес саме з SALAMANDER.

WT: Вам видали зразки, і ви одразу почали продавати?

С.П. Як би не так (сміється). Ніхто нам нічого не видавав. Зразки вікон, як і кутові зразки потрібно було купувати. Це сьогодні дилер досить балуваний, і все йому видається безкоштовно, тільки працюй. А тоді за власні кошти, у місячну розстрочку ми придбали декілька зразків вікон і почали працювати.

Далі почались «качелі» із виробниками. Одні робили класні вікна, але сервіс був на рівні «нуль» (підставочник чекаєш 2-3 дні, або вбиваєш пів дня сам для того, щоб за ним поїхати і відвоювати у постачальника вікон), інші постійно лажали у виробництві: то подряпина, то відбитки на склопакеті. Бувало й таке, що їдеш на об’єкт контролювати монтаж балконної двері, а вона виготовлена із двох різних систем, було і таке.

Я вже не говорю про те, що кожне замовлення потрібно було «пробивати» по строкам, контролювати, забирати власною машиною (а це вартували нормальних грошей) і таке інше.

А обсяги збільшуються, клієнти ростуть, а якість мала бути незмінною, так як була є і буде нашим основним пріоритетом.
Тут і почалась еволюція GLASSO.

glasso 3WT: Вирішили робити вікна самі?

С.П. Якщо ти плануєш залишатись на ринку тривалий час, розвиватись і зростати – іншого шляху немає. Так, ми вирішили відкривати своє власне виробництво. Це був початок 2002 року. Невеликий цех на Святошино, незмінний профіль Salamander и незмінна стабільна якість вікон від GLASSO. Декілька одноголових пил, зачисні та зварювальні простенькі машини – на певний час нам цього було достатньо, щоб почати для себе нову виробничу сторінку нашої історії GLASSO.

glasso 4WT: І що далі? Чи є виробництво фінальної прямою?

С.П. Для когось можливо і є, для нас - це був тільки певний етап розвитку, черговий кілометр марафону і черговий етап перевірки на міцність. Спочатку один цех на 300 кв. метрів, потім збільшення на 500 кв.м, потім ще один на 700 кв.м. І так потрохи ми розширились майже до 1700 м.кв виробничих і 1000 кв.м. складських приміщень. І саме цікаве в тому було те, що ми розуміли – і цього замало.

В якісь момент ми зрозуміли, що в бізнесі вадливим фактором є диверсифікація ризиків. Коли ти орендуєш приміщення, ти звісно можеш рости, але одного дня ти упрешся у стелю. Головне це зрозуміти вчасно, і мати бажання і амбіції вийти із власної зони комфорту і побудувати щось дійсно нове і масштабне.

WT: Сподіваємось це новий виробничий комплекс?

С.П. Так. І це не просто комплекс чи виробниче підприємство. Це справжній виробничий хаб, який своїм обладнанням, виробничими потужностям, логістикою та гуртожитками, розрахований мінімум на майбутні 10 років.

WT: Цікаво. Розкажіть, які технології в собі приховує ваш виробничий хаб?

С.П. Виробничий хаб GLASSO сьогодні це:

• автоматичні лінії з виробництва металопластикових СПК різної складності;

• власна ламінація та арочне гнуття;

• дві повністю автоматизовані лінії по виробництву склопакетів Bystronic (Швейцарія);

• новий надпотужний алюмінієвий цех із можливістю виготовлення модульних фасадів будь-якої складності з використанням обладнання топових брендів напрямку ALU - Elumatec, Foam Industry та ін.

• логістичний майданчик та склад готової продукції

• гуртожитки для працівників компанії

Такий виробничий сетап дає нам можливість сьогодні втілювати в життя самі сміливі архітектурні рішення, як по якості і технологіям, так і по строкам, що є досить важливо.

WT: Маєте свої власні «фішки»? Маємо на увазі технологічні.

С.П. Так, звісно. Фішок у нас багато, але увагу спеціалістів віконної галузі ми хотіли б звернути на наступну. Vision від GLASSO – нова унікальна безшовна технологія виробництва вікон ПВХ представлена вперше в Україні. Так, в Україні є виробники, які теж роблять безшовні з’єднання, але Vision від GLASSO це дещо інше. Vision дозволила ідеально з'єднати профіль у місці зварювання, виключити будь-які дефекти попередніх обробок та повністю прибрати зварний наплив.

Така технологія підвищує міцність зварювання кутового шва конструкції та перевершує стандартні методи зварювання завдяки точному фрезеруванню та збільшеній площі з'єднання профілів. Ми маємо можливість ідеально обробляти будь-які радіуси найскладніших профілів. Зварний шов ламінованих конструкцій не вимагає додаткового підфарбовування олівцем.

Кути ущільнювача в місцях зварювання зберігають свою еластичність, прилягання ущільнювача по всій площині притвору за рахунок відсутності щілин зварного шва створює максимальну герметичність, а це не тільки відсутність продування, а й відсутність вологи, пилу і цей фактор максимально спряє роботі механізмів стулки та довговічності експлуатації конструкцій.

glasso 5WT: Ви починали за ПВХ, але зараз чітко асоціюєтесь з ALU компанією. Це ми для себе відмітили на дуже популярній сьогодні серед спеціалістів віконної галузі WINDO KYIV Conference ALU, де ви були запрошені в якості компанії, яка стрімко розвивається у напрямку ALU. Як так вийшло, що ви активно почали цікавитись цим ринком?

С.П. Все просто. Є така відома теза «Розвивайся або помри», яка чітко пояснює, що саме в розвитку є майбутнє будь-якої компанії. Напрямок ALU став для нас саме тим потужним драйвером, завдяки якому ми відкрили для себе зовсім нові ринки, технології, об’єкти. Ринок ALU фасадів - досить капіталомісткий, і нас приваблює розвиватись саме в ньому.

Хочеться доторкнутись до прекрасного, створювати прекрасне, та бути його частиною. Ми хотіли, щоб GLASSO асоціювалось не з металопластиковими вікнами, а з чимось більш значимим.

glasso 6WT: Натякаєте що тут виникли амбіції у компанії та власників?

С.П. Так, саме амбіції. Нам захотілось створювати щось нове, більш технологічне, вивести компанію на зовсім інший рівень. Все почалося із цікавих та значимих для нас об’єктів - автомобільних салонів преміум класу «Aston Martin», «Rolls-Royce» та «BMW».

Всі три об’єкти були реалізовані компанією GLASSO. У кожного об’єкта є свої фішки. Наприклад у «BMW» ми реалізували склопакети «jumbo» формату 3000х6000 мм, вагою більше тони. Для нас тоді це був досить серйозний виклик, але ми успішно справились із задачею і замовник був дуже задоволений. Відповідно інші об’єкти також були нашими.

У «Rolls-Royce» ми виконали продовження цільного фасаду до зони верхньої тераси, яка була вже холодною. Нам потрібно було грамотно спроектувати і об’єднати дві різні зони теплу (першого поверху салону) і холодну (терасу зверху) в одну візуально цілісну зону. Нам це також вдалося зробити. В «Aston Martin» ми виконали двухконтурний структурний фасаді поєднали його із архітектурною сіткою, що представляє собою полотно із нержавіючої сталі, яка сплетена між собою як сітка, що виконує архітектурної краси в тому числі і сонцезахисні функції. Технологічність, якість, унікальність – наша принципова позиція як інжинірингової компанії.

Також в нашому портфоліо ТРЦ Retroville, ЖК Christal Tower, ______________________, а також безліч приватних вілл, котеджів, SPA зон та інших цікавих проектів.
А скільки ще в планах…. До речі зараз будуємо офіс преміум рівня досить відомої в світі аеробудівної компанії Аеропракт, що конструює та виробляє літаки малої авіації.

WT: Ви згадали про принципи та філософію компанії? Які вони у GLASSO?

С.П. Принцип є, і він доволі простий. «Спочатку хто, а потім – що!» Спочатку хто це робить, а потім що ми робимо. Люди - один із головних ресурсів компанії, а команда - ядро і джерело її енергії. Стосовно філософії компанії, то вона роками не змінна – це принципова якість, тобто якість як постулат. Не розмінюємось на компроміси, якщо питання стосується якості. Останнє це не принцип і не філософія, а бізнес позиція - чесні і чіткі строки виконання своїх зобов’язань.
Ці три речі допомагають нам бути самим собою, бути GLASSO.

WT: Проходження зони турбулентності та плани на майбутнє. Як подолали кризовий 2020 рік, і витікаючий з нього 2021, де ціни злетіли до небес. І що плануєте на найближчі 2-3 роки?

С.П. Скажу чесно і коротко. У 2020 році ми відчули круте піке, падіння було десь близько 20-25%, але потім у другій половині року ми чітко відпрацювали і вийшли на свої заплановані 3-5% приросту. Це що стосується пластику. В ALU напрямку ми мали значне зростання до 40-50%.

Стосовно планів на майбутнє, то вони такі ж амбіційні, як і ми і наша компанія. Глобальний план - вивести GLASSO на світовий рівень виробництва та інжинірингу. Шляхом активної експортної інтеграції і реалізації масштабних архітектурних проектів за кордоном. У нас вже є певний досвід роботи з експортними ринками в таких країнах як Німеччина, Бельгія, Канада. Але ми націлені наразі на більш глобальні проекти. Тому запрошуємо архітекторів, девелоперів, а також приватних клієнтів до співпраці, а також в гості на наше нове виробництво. Нам є чим вас здивувати.

glasso kontakty

 

Оконные Технологии® № 83 (2021)

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: