Знайомтесь, компанія «ДахБуд»

Західний регіон України – найактивніший сектор віконного ринку, який стрімко розвивається як в експортному плані, та і на внутрішньому ринку. Досить багато якісних і цікавих виробництв віконних систем та дверей. Одним із таких західних гравців є компанія «ДахБуд», яка більш відома на віконному ринку як TM WinDoor.
Власник компанії «ДахБуд» Анатолій Юсенко розповів свою історію успіху у віконному бізнесі, і поділився секретами вдалого розвитку своєї компанії, яка до речі є одним з крупних гравців західного регіону України.

 

dahbud 1WT: Доброго дня, пане Анатолію. Розкажіть нам про історію створення «ДахБуд», про етапи її розвитку. Як то кажуть від ідеї до реалізації.
А.Ю.: Хоча офіційно товариство «ДахБуд» і була заснована у 2010 році, на світ воно з’явилося набагато раніше: спочатку у вигляді ідеї, а потім крок за кроком відбувалося втілення цієї ідеї у життя. Все відбувалось досить тривіально. Від маленької комірчини з 3-4 станками та декількома спеціалістами додаючи непохитну віру в успіх та власні сили –  до підприємства з широким асортиментом конкурентної продукції та великою командою більш ніж 100 працівників. Звісно ж, не все було гладко, але завдяки наполегливій праці наша компанія впевнено займає свою нішу на ринку. Я переконаний, що тільки віра в те, що ти робиш змушує досягати певних результатів.

WT: Як для компанії пройшов 2019 рік? Які результати та плани на 2020 рік. Чи виконала компанія поставлені на рік задачі?
А.Ю.: Постійна оптимізація виробництва дає нам змогу досягати поставлених цілей, навіть не зважаючи на непросту економічну ситуацію у нашій країні. Тому провівши підсумки 2019 року можна сказати, що він був для нас вдалим. Протягом року було реалізовано безліч цікавих індивідуальних проектів та виготовлено тисячі квадратних метрів металопластикових конструкцій (вікон та дверей). У 2019 році ми мали незначний приріст близько 10%, що в принципі відповідало поставленим на цей рік задачам. Плани на 2020 рік – це збільшення потужностей виробництва, автоматизація робочих процесів та у повній мірі задоволення запитів як постійних, так і потенційних партнерів, а також, головним чином кінцевих споживачів. Ми робимо акцент на якість кінцевої продукції, а це важка і копітка повсякденна робота. На цьому процесі ми маємо зосередитися якнайкраще.

WT: Структура реалізації продукції «ДахБуд»? Як ви продаєте вікна?
А.Ю.: Перш за все ми аналізуємо потреби замовника, визначаємось з цільовими призначеннями продукції. Далі пропонуємо ряд прийнятних варіантів різного цінового діапазону, проводимо консультаційну роботу про переваги тієї чи іншої продукції, обумовлюємо терміни виконання та логістично-монтажну сторону питання. Якщо говорити безпосередньо про структуру збуту, то ми маємо досить широку дилерську мережу, яка і є основним локомотивом наших продажів.  

WT: Ваші основні напрямки діяльності та асортимент продукції, що виробляється на «ДахБуд»?
А.Ю.: Основний асортимент продукції «ДахБуд» складають металопластикові конструкції різної складності та на будь-який смак: звичайні вікна, підйомно-зсувні та розсувні системи, арочні вікна, нестандарти, та інше. З 2020 року починаємо розвивати напрямок ALU систем, та ламінації. Також ми виробляємо дуже якісні вхідні броньовані двері та займаємось виробництвом та реалізацією металевих покрівельних та оздоблювальних матеріалів для обладнання даху.
 dahbud 2

WT: Цікаві реалізовані об’єкти від «ДахБуд».
А.Ю.: У 2019 році на нашому підприємстві було виготовлено велику кількість нестандартних індивідуальних замовлень різного рівня складності. Особливо цікавими були підйомно-зсувні конструкції серії Evolution Drive завдяки великогабаритності та високому рівню технологічності даного продукту, що являється сьогодні трендом на віконному ринку. Досить плідною стала співпраця з будівельною компанією «Альфа Роял Буд» та скління об’єкта ЖК «Львівський Маєток», що в Києві.
 dahbud 3

WT: Які основні принципи у виробництві вікон та дверей? Хто ваші основні клієнти та партнери?
А.Ю.: Для нас найважливішим принципом є висока якість продукції, яку ми виробляємо, що забезпечується високим рівнем професіоналізму на всіх етапах замовлення: від надходження до встановлення на об’єкті. Ми маємо власну мережу салонів представлених у Рівненській області та за її межами, а також широка географія наших дилерів забезпечує надходження продукції «ДахБуд» до найціннішого партнера  – кінцевого споживача.
dahbud 4

WT: Якісна продукція має вироблятися тільки з якісних матеріалів. Розкажіть про ваших основних партнерів-постачальників.
А.Ю.: Запорука успіху – це, звичайно, плідна співпраця з надійними партнерами. Серед суттєвої кількості наших партнерів можна виділити ТОВ «Маядо», що є постачальником фурнітури ACCADO, з якими ми до речі працюємо досить давно і дуже плідно. Це дуже професійні люди, які вирішують питання надзвичайно швидко, піклуються про своїх партнерів і постачають продукт високої якості. Також влаштовують виїзні екскурсії на власні виробництва, де ми отримуємо багато нової інформації та прекрасний настрій і відпочинок.  Також ми працюємо з ТОВ «Міропласт», що є виробником продукції власного бренду WDS, де наше підприємство є авторизованим партнером та з ТОВ «СІП Україна» – офіційним дистриб’ютор продукції компанії Salamander, та ТОВ «АркадаПласт» (фурнітура Maco).

WT: Виробництво та парк обладнання. Яке обладнання ви використовуєте?
А.Ю.: До вибору обладнання ми підходимо уважно і ретельно. На виробництві «ДахБуд» встановлено обладнання від провідних німецьких, італійських, турецьких виробників: Urban, BJM, Liseс, KMW, FTB, Murat, Artikon, Kaban.
dahbud 5

WT: Чи дотримується компанія «ДахБуд» тренду енергоефективності? Які продукти пропонуєте вашим клієнтам? Як розвиваєте цей напрямок?
А.Ю.: Лінійка металопластикових конструкцій відповідає вимогам нормативних документів по енергоефективності. Завдяки широкому асортименту продукції ми можемо задовільнити практично будь-які потреби сучасного покупця. Суттєвою перевагою є те, що ми реалізовуємо склопакети власного виробництва, що значною мірою підвищує якість продукції. У енергоефективності металопластикової конструкції, як відомо, левова частка витрат припадає саме на склопакет. На виробництві можна придбати енергоефективні, мультифункціональні склопакети зі звичайною чи «теплою» дистанційною рамкою TM Swisspacer. Доповнюючи все це висококласними профільними системами – маємо дуже високий рівень енергоефективності. На ряду з цим систематично вивчаємо ринок енергоефективності на наявність новинок та одним з перших впроваджуємо їх на виробництві.


dahbud 6WT: Які на вашу думку принципові відмінності «ДахБуд» від ваших основних конкурентів?
А.Ю.: Скажу коротко: якісна і доступна продукція – наша основна конкурентна перевага.

WT: Команда «ДахБуд». Як ви розвиваєте та навчаєте ваш персонал?
А.Ю.: Часто у нас проходять тренінги від наших партнерів, мета таких тренінгів не лише інформаційно-ознайомча, але й практична. Наші спеціалісти мають змогу провести діалог з тренерами компаній-виробників і розширити свої професійні знання, що в подальшому забезпечує реалізацію індивідуального підходу у повній мірі. Відвідування тематичних виставок представниками нашого підприємства сприяє ефективному навчанню та розвитку персоналу.

WT: Що би ви хотіли побажати читачам нашого видання?
А.Ю.: Хочу не стільки побажати, як поділитися досвідом у втіленні мрії у життя. Мені допомогли уміння зосереджуватися на головному, небажання зупинятися на досягнутому та позитивне мислення.

Оконные Технологии® № 78 (2019)

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: