Шановні колеги, читачі та друзі!

Літо на віконному ринку видалось досить спекотним. Як каже народна мудрість: «Не тим час дорогий, що довгий, а тим, що короткий». Фактор «відкладеного попиту» таки зробив свою справу, і більшість вікнарів не підіймаючи голови максимально активно працювали на результат, задля того, щоб хоча б якимось чином вирівняти сумну статистику, викликану весняним карантином. Але у когось замовлення розписані на 3-4 тижні, а хтось пасе задніх…

sergey kojevnikov

У чому ж проблема? Які основні фактори продавців вікон прямо залежні від формування попиту у своїх постійних або нових клієнтів?

Ми замовили дослідження у наших партнерів, компанії «Віконний консалтинг» для того, щоб зрозуміти, як для кожного з віконних дилерів пройшло його власне «післякарантинне» літо, чи зросли продажі, які позиції були популярні, які маркетингові інструменти використовувались і таке інше.

І отримали досить цікаві результати, які і сформували головний аналітичний матеріал цього номеру «Аналіз роботи дилерів віконних компаній, у період з березня по серпень 2020 року». Цей матеріал цікавий як для самих дилерів, так і для виробників вікон, де останні спираючись на цифри зможуть зробити необхідні корегування у своїй виробничій та маркетинговій стратегіях.

Далі, як завжди, технічний блок, і цікавий ексклюзив. Протизламність, як новий серйозний тренд на віконному ринку. Аналіз нормативної бази, як міжнародної, так і української. Порівняльні характеристики, схеми випробувань, слабкі місця, практичні приклади злому, і мінімальні вимоги по протизламності для світлопрозорих конструкцій - все це і навіть більше зібрано в одному технічному матеріалі.

Вам непотрібно сидіти ночами і перебирати товсті технічні талмуди українських та европейських нормативів. Спеціалісти високого класу зробили це для вас і заради вас. Ваша задача – реалізовувати це все на практиці. Ще одна аналітика, але цього разу розбираємось, як працювали вже виробники світлопрозорих конструкцій у першому півріччі 2020 року.

Аналізуємо основні фактори розвитку ком- паній, стан справ у галузі, продуктовий портфель, просування, розвиток партнерських відносин і багато іншого. Даний матеріал включає біль ніж 17 аналітичних графіків та діаграм. Інтерв’ю. Цього разу вийшло дуже класно, так як жодного із інтерв’юерів раніше у «Віконних технологіях» не було. Теми дуже різні, але максимально цікаві.

Переробка скла, виробництво вікон, алюмінієві системи, будівництво унікальних об'єк- тів та експорт вікон і фасадів за кордон це тільки деякі із тих тем, про що ми спілкувались із спеціалістами віконної галузі. Архітектура та технології скла. Все більше місця в нашому журналі займають теми, пов’язані із технологіями переробки скла та виробництва склопакетів.

В цьому номері ми маємо рекордні 8 статей, що пов’язані з темою скла. Додамо до них унікальні технологічні рішення склопакетів із реалізованими об’єктами, які проєктували такі компанії як Archimatika, і в результаті отримуємо безцінний досвід та знання у області проєктування та інсталяції фасадів. Нарешті експертиза та консультація.

Цей блок ми ввели не так давно, але він користується дуже великою популярністю. Експерти у напрямку алюмінієвих систем, монтажу та інших тем, пов’язаних з віконною та фасадною темами дають свої поради щодо технічних рішень часто розповсюджених проблем або питань. Решта матеріалів також є унікальними, і створеними тільки для журналу «Віконні технології». Ми кажемо велике дякую всім нашим партнерам, які розвивають і насичують український віконний ринок якісною технічною та маркетинговою інформацією. Гарного читання!

З повагою, головний редактор Сергій Кожевніков