Перший номер «Віконних технологій» в червні ми ще ніколи не випускали.
Так, карантин вніс свої корективи: відміна майже всіх національних виставок, і ключової німецької Fensterbau Frontale 2020, на якій відображаються головні тенденції віконної галузі світу і під впливом якої формується основний контент видання.
Благо встигли відвідати стамбульську виставку Eurasia Window Fair, поспілкуватись із партнерами, і найголовніше, гучно відкрити WINDO KYIV 2020 и запросити на стенд велику кількість українських та іноземних гостей.
Стосовно WINDO KYIV 2020, наразі ми поки тримаємо дати 3-5 листопада 2020 року, але допускаємо ймовірність їх перенесення. Ми слідкуємо за розвитком віконного ринку України, а ви слідкуйте за новинами WINDO KYIV 2020 на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.
Тепер детальніше про номер, який ви тримаєте в руках…
Головною темою даного випуску є новий ДСТУ-EN 14351. Це монументальний великий лонгрід, в якому чітко і по полицям ми розклали всю аналітику по даному документу. Показали основу і структуру нормативно-правової бази у будівельному секторі, а також ії частину, що стосується вікон і роль ДСТУ-EN 14351 в ній.
Розповіли про передумови виникнення ДСТУ-EN 14351, хто був ініціатором, і що даний документ є лише маленькою частиною того пазла, який найближчим часом нормотворці мають доповнити іншими подібними документами. І головне, ми чітко пояснили, які переваги та недоліки на сьогоднішній день може мати ДСТУ-EN 14351 і як швидко цю ситуацію виправити.
Ми залюбки надали можливість членам Технічного комітету 300, в рамках якого відбувалась імплементація даного документу висказати свої думки з приводу ДСТУ-EN 14351. Матеріал видався досить складним, але цікавим і обов’язковим до читання всім без виключення учасникам віконного ринку.
Далі тема Covid-19
Можливо вона вже не така актуальна, і всім набридла, але... Думаю читачам буде цікаво, як ключові гравці віконної галузі протистояли карантину, яку стратегію обирали, і які плани на 2020 рік для себе ставили, яке падіння прогнозували, враховуючи дані обставини. До речі, «злі язики балакають», що може восени ще й друга хвиля буде, тому потрібно бути максимально обізнаним у таких справах.
Да вашої уваги Круглий стіл на тему «Віконний ринок України проти COVID-19. Як карантин вплинув на роботу віконної галузі у 2020 році». Думки експертів та особистий досвід віконних компаній.
Новинки з Fensterbau Frontale, що не відбулась
Відсутність виставки ще не означає, що основним операторам віконного ринку, зокрема profine, Siegenia, aluplast, Dr. Hahn, Wintech, Sika та багато іншим немає що показати віконному ринку України. Читай про головні новинки сезону в цьому номері.
Багато інформації про алюмінієві системи
Декілька класних матеріалів побудованих у форматі «питання-відповіді», а також «цікаві технічні питання» ми пропонуємо читачам у цьому номері. Все, що вас цікавило як з технічної сторони, так і про те, про що багато говорять, але мало хто розбирається. Ми, разом з ключовими операторами ринку та експертами розібрались і даємо вам на загальний огляд.
Технічний блок
У нас з’явилась нова рубрика на тему склообробки, виробництва склопакетів, гартування скла і всі ті технології, які використовуються у скляній промисловості. Досвідчені експерти в кожному номері нашого видання будуть розповідати про розвиток даних технологій, шляхи вдосконалення виробничих процесів, про тенденції, про розповсюджені помилки та як їх уникати.
Виробникам склопакетів та компаніям, у яких є власне склопакетне виробництво буде дуже цікаво. А продавцям вікон корисно для розширення власного кругозору та інформативної бази.
Також декілька статей із (як зараз кажуть) реальними кейсами, де компанії реалізують класні складні об’єкти, в стислі строки, з використанням цікавих технологій та сучасних, найчастіше алюмінієвих систем.
Блок маркетингу
Так, наше видання все більше понурюється у digital просування, не зважаючи на те, що частина нашого видання носить друкований характер. Можливо через декілька років про існування деяких digital ЗМІ ніхто і не буде знати, а друковані журнали «Віконних технологій» будуть лежати в кожному віконному офісі, нагадувати про важливе і працювати. Тому ми і друкуємось, і будемо друкуватись надалі.
Але в digital сфері ми вже з 2013 року і маємо там щорічний приріст читачів плюс 25-30%.
Тому на тему цифрового маркетингу вам цікавий матеріал «Маркетинг без бюджету».
І не забудемо сказати про те, що весь контенту в журналі є унікальним, кожна навіть рекламно-інформаційна стаття написана спеціально для видання «Віконні технології» і ми цим пишаємось, так само, як і нашими партнерами, які в цей непростий час підтримали і нас, і віконний ринок, надаючи потужний інформаційний імпульс новими цікавими технологіями.
З повагою,
головний редактор
Сергій Кожевніков