2020 рік для Алюпласт Україна видався напрочуд насиченим на події, активним та надзвичайно плідним. Чи відбулися принципові зміни у роботі? Ні! Найголовніше, нам вдалося уникнути зупинки виробництва та логістичної діяльності.
Пандемія зумовила нові виклики для компанії у підходах до організації робочого процесу. Необхідність трансформації моделей роботи, – наради в Zoom, форуми на Youtube, онлайн-конференції, майстер-класи, вебінари та воркшопи, – яскраві приклади реакції «віконного» ринку на карантинні обмеження.
Аналізуючи розвиток ринку нерухомості та сегменти ринку засклення 2020 року, варто відмітити, що ціни на житлову нерухомість в Україні зросли більш ніж на 10 % (за даними міжнародного британського агентства Knight Frank).
Завершення першого локдауну охарактеризувалося зростанням відкладеного попиту: покупець повертався, аналізував динаміку ринку та поновлював комунікації із відділом продажу. За даними НБУ, індекс очікувань ділової активності у сфері будівництва у пост-карантинний період продовжував зростати із незначними коливаннями, хоча наразі залишається меншим рівноважного значення (50 пунктів).
Зростання попиту на засклення відобразилося на продуктовому портфелі підприємства: зросли об’єми реалізації на 70 %, порівняно із минулим роком. Зокрема, в 2,5 рази виросла частка систем з монтажною глибиною 60 мм. В свою чергу, зростання частки преміум-сегменту (широкі системи з монтажною глибиною 85 мм та теплі розсувні системи) на 70 % відбулося завдяки підвищенню інтересу з боку сектора приватної забудови.
У зв’язку зі зростаючим попитом на ламіновані віконні та дверні системи, також збільшилися обсяги продажу ламінованого профілю. Продукція aluplast також експортується на закордонні ринки. Особливим попитом користуються системи Ideal 4000, Smart-slide, HST, easy-slide, multi-sliding.
Період #stayhome ознаменувався для нас драйвом, позитивним зарядом і потужною кампанією підтримки дилерської мережі. У зв'язку зі збільшенням кількості онлайн-замовлень на віконному ринку, контакт-центр компанії допоміг партнерам оптимізувати роботу над обробкою замовлень та отримати більше клієнтів.
Також ми провели серію вебінарів за участю провідних спеціалістів концерну: розповідали про особливості продуктової лінійки aluplast, проводили воркшопи по використанню спеціалізованого програмного забезпечення, надавали фахові консультації з питань монтажу віконних і дверних конструкцій та проаналізували конкурентні переваги систем.
Учасники мали можливість поставити свої запитання, прояснити незрозумілі моменти та запропонувати теми для майбутніх зустрічей. В свою чергу, доповідачі радо ділилися всіма тонкощами та лайфхаками, які так необхідні для оптимізації роботи. Ми були приємно вражені щирою зацікавленістю та активною позицією аудиторії. Для нас цей період запам’ятався цікавими знайомствами та новим партнерством. Ми сподіваємось, що наша подальша співпраця буде тривалою і плідною.
Не оминули ми своєю увагою безліч запитань від слухачів про асортимент aluplast, який реалізовується як на вітчизняному, так і на закордонних ринках. І саме тому було прийнято рішення щодо випуску спеціалізованого галузевого журналу profiwindow.
У кожному номері ми плануємо детально розповідати про особливості віконних та дверних конструкцій від aluplast, надавати компетентні поради, просувати інноваційні рішення будівельної галузі та організацію бізнес-процесів, обговорювати різноманітні технології, публікувати експертні думки та оцінки спеціалістів, представляти компанії, які зробили вагомий внесок у розвиток ринку.
У червні 2020 року ми запустили оригінальну ламінацію на базі Алюпласт Україна. Як відомо, ламінований профіль чутливий до перепадів температур, особливо, темна палітра кольорів.
Екстремальна різниця між температурою на поверхні та всередині профілю призводить до деформації геометрії конструкції та зменшення її герметичності. Саме тому всі декоративні плівки aluplast оснащені інноваційною запатентованою технологією Cool-Colors, відповідно до якої, знижується поглинання випромінювання інфрачервоного спектру.
А отже, випромінювання не поглинається профілем і відбивається від поверхні майже на 80 %, порівняно зі звичайними декоративними плівками. Навіть при сильному сонячному випромінюванні уникається перегрів віконних рам, тим самим покращується довговічність конструкції та надовго зберігається яскравість кольору.
woodec – inspired by nature
В асортимент також включено нове покоління деревоподібних декоративних плівок woodec, які надзвичайно реалістично імітують фактурність деревини. Скандинавський стиль вплинув на дизайн і надихнув розробити унікальну поверхню, завдяки глибокому тисненню і матовому верхньому шару.
Проте, поверхню ламінованого профілю легко доглядати і очищати від пилу та інших забруднень.
Елегантна лаконічність форм, простота візерунків, яскраві та теплі кольори в поєднанні з усіма перевагами пластикового вікна: нова вражаюча, досконало тактильна поверхня для віконних та дверних систем. woodec використовується як для односторонньої, так і для двосторонньої ламінації та доступний до продажу в чотирьох декорах: Sheffield Oak Concrete, Sheffild Oak Alpine, Turner Oak Malt, Turner Oak Toffee.
Виробник нової серії – компанія Benecke - Hornschuch Surface Group, світовий лідер в області розробки покриттів, що входить до складу концерну Continental.
aludec – inspired by style
З 1 січня 2021 року колірна гамма декору aluplast поповнюється новими декоративними рішеннями aludec, які імітують алюміній. Це високоякісні ламінаційні плівки з унікальною дрібнозернистою матовою поверхнею, що нагадує текстуру алюмінію з порошковим покриттям. Вони вирізняються міцністю, простотою обробки, стійкістю до подряпин та легкістю у догляді.
Ефектна поверхня aludec – це, безумовно, пропозиція, яка ідеально пасуватиме для сучасних мінімалістичних інтер'єрів. На нашу думку, дана технологія може стати економічно і технічно конкурентоспроможною альтернативою як алюмінієвим вікнам, так і пластиковим вікнам з алюмінієвими накладками.
В останні роки помітно змінилися колірні вподобання замовників. Загалом, переважають антрацит і базальт, різні відтінки сірого, а останнім часом стає дедалі популярнішим і чорний. Нові декоративні плівки aludec дотримуються цієї тенденції, оскільки вони реалізовані в семи привабливих відтінках: від білого і сірого, коричневого, антрацитового і металевого ALUX до jet black.
Головна дизайнерська особливість полягає у матовій поверхні з дрібнозернистою текстурою, яка імітує алюміній з порошковим покриттям як візуально, так і на дотик.
Загалом, 2020 рік був дуже цікавим та продуктивним. Ми щиро вдячні усім, хто приймав участь у робочих процесах: співробітникам, партнерам, підрядникам, постачальникам та клієнтам! Адже без вас усі здобутки та підкорені вершини так і залишилися би лише недосяжною мрією.
У новому 2021 році ми готові до нових звершень, цікавих проєктів, нестандартних замовлень та оригінальних об’єктів!