184 500 ПОКУПЦІВ В РІК ОБИРАЮТЬ АДІСЕМ!

Ми продовжуємо вивчати віконний ринок і його цікавих гравців, які є одночасно партнерами одного з лідерів виробництва ПВХ систем компанії «Маядо». І сьогодні у нас в гостях віконний виробник з величезним досвідом роботи, старожила віконного ринку і його південного регіону компанія «АДІСЕМ». Як тримати високий рівень виробництва, розвивати клієнтів і виробляти велику кількість якісних вікон нам розповів Дмитро Максимук, комерційний директор компанії «АДІСЕМ».

 adicem 1

WT: Дмитро, ви пам'ятаєте свій перший день в компанії? Як давно це було? З чого ви починали і як змінювалася компанія за цей час?

Д.М.: Компанія «АДІСЕМ» була заснована 17 січня 1995 року як будівельна компанія, яка займалася продажем будматеріалів, скла, руберойду і цегли. У 2005 році була запущена перша склопакетна лінія на півдні України і в 2007 році було запущено віконне виробництво.

dmitro Прийшов я в компанію в 2009 році, коли мені не було ще й 20 років, так як у той час компанія не робила акцент на виробництво вікон як таке, я був поставлений саме на цей напрямок для вивчення його специфіки і нюансів. Я почав з самого початку – з цеху виробництва металопластикових виробів, з ділянки закатування ущільнювача в профіль, так як я був без досвіду, то ніякої складної і відповідальної роботи мені не доручали. У цеху я пропрацював пів року, за цей період я зрозумів, що таке вікно, з чого воно складається і який величезний виробничий процес вкладений в такому маленькому виробі як металопластикове вікно.

adicem 2Після складання вікон я перейшов до відділу продажів і був менеджером з продажу вікон, потім став начальником відділу продажів, потім перейшов в технічний відділ, вивчив процес програмування, і ми перейшли на автоматичний – безпаперовий спосіб виробництва. З 2014 року ми активно розвивали віконний напрямок, вкладали велике фінансування в автоматизацію, комп'ютеризацію та оптимізацію. У 2017 році ми збільшили обсяг продукції, що випускається до 500 вікон в день.

adicem 4

• Досвід роботи заводу - 26 років
• Площа заводу - 3 Га
• Команда - більше 200 чоловік
• Реалізовано понад 240 проектів
• Виробничі можливості - обладнання та досвід компанії дозволяє робити вироби будь-якої складності, задовольняти будь-які побажання клієнта (вклеєний склопакет, розсувні системи, теплі розсувні системи HST, cмарт cлайд, гармошки, смарт плівки та ручки)
• Завод оснащений власною лінією залізничний шляхів і має прямі поставки матеріалу від виробників різних країн світу.

WT: Чи був для вас 2020 рік переломним? Як проходив цей рік для «АДІСЕМ»?

Д.М.: 2020 рік був дуже непростим і специфічним роком для всієї країни, не тільки для нашого підприємства. Незважаючи на всю специфіку і своєрідність даного року, ми зберегли всі робочі місця, забезпечили людям безперебійну роботу. Вважаю, що кризові часи завжди потрібно використовувати правильно з користю для справи і для себе. Завод «АДІСЕМ» за 2020 рік завершив будівельні роботи: побудував кілька нових виробничих цехів, уклав нові договори з будівельними компаніями, впровадив інновації в виробничі ділянки, збільшив ринки збуту нашої продукції, а також розширив асортимент своєї продукції і поліпшив сервіс. Це було зроблено з дуже великими труднощами завдяки зусиллям і професіоналізму всього колективу.

adicem 3WT: Які три найскладніших управлінських рішення було прийнято в цьому році?

Д.М.: Напевно, найскладніше було не закриватися і продовжувати працювати навіть коли був карантин, задовольняти споживчий попит новими інноваціями, новими вкладеннями в будівництво і впровадженням нововведень у виробничий процес для економії витрат заводу. Це було не просто, але дало свої результати.

WT: Розкажіть про ваших партнерів. Як спрацювали вони в цей нестабільний період?

Д.М.: Завдяки підтримці та розумінню наших партнерів, таких як «Маядо», «Профігруп», «Комплект-сервіс» ми гідно пропрацювали цей рік. Особливо вдячні за оперативні рішення і професіоналізм компанії «Маядо», з якою завжди комфортно працювати, є взаєморозуміння і зворотний зв'язок.

WT: Що потрібно на вашу думку для українського виробника вікон, щоб домогтися максимальної якості та рівня задоволеності клієнта?

Д.М.: В першу чергу я вважаю, що для досягнення максимальної задоволеності клієнта на нашому ринку потрібні такі якості:
• Професіоналізм всіх працівників, які беруть участь у процесі роботи з клієнтом, від моменту прийняття замовлення менеджером до моменту отримання вже безпосередньо самого металопластикового виробу замовником.
• Сервіс на кожній дільниці обслуговування замовника.
• Особливу увагу приділяти роботі контролю якості як на вході, так і на виході виробу.
•- Постійне впровадження нововведень у виробництво і збільшення асортименту продукції.
• І найголовніше бути завжди чесним по відношенню до свого клієнта.

WT: Які продукти в цьому році були хедлайнерами з продажу у «АДІСЕМ»?

Д.М.: У 2020 році на ринку переважав попит на нестандартні вироби:

• Паралельно-розсувні системи.
• Гармошки.
• Американські та англійські вікна.
• «Розумні» вікна і двері.
• Нестандартна колірна гамма вікон і дверей.

Це радує, що український споживач не зациклюється лише на стандартних виробах.

adsem 7WT: На що компанія робить акцент і ставку в майбутньому 2021 році? Які прогнози в цілому на майбутній рік?

Д.М.: Завод «АДІСЕМ» вважає, що в 2021 році буде збережена тенденція збільшення ексклюзивності, нестандартності, а також енергозбереження. Майбутній рік, думаю, буде більш стабільний в роботі ніж 2020.

WT: Останнім часом на ринку переважає три тренда: більше простору, більше безпеки, і максимально енергоефективно. Як ви розвиваєтеся в цьому напрямку?

Д.М.: Так дійсно, зараз на ринку користуються попитом системи, які дозволяють збільшити простір, такі як паралельно-розсувні системи, гармошки, теплі розсувні системи. Всі ці системи дозволяють збільшити світловий простір і зробити стулку максимально можливих розмірів. Зараз зробити стулку розмірами 3 * 3 м цілком реально – це ексклюзивно і красиво.

Всі ці системи крім того, що збільшують світловий простір також дозволяють встановити всілякі системи безпеки, які існують на ринку. Ми також пропонуємо Смарт Замки в двері, що працюють від сканера відбитку пальців, з можливістю підключення до розумного будинку і управлінням його через мобільний додаток. Також ми виготовляємо броньовані і енергозберігаючі склопакети будь-якої складності, що в комплексі дозволяє отримати максимальну безпеку вашого будинку.

WT: Ваша структура продажів. Наскільки важливим є створення комфортних умов для успішних продажів? Яким чином компанія підтримує своїх дилерів, партнерів?

Д.М.: На нашому Заводі є спеціальні відділи, діяльність яких якраз і спрямована на підтримку комфортних умов і зручності роботи з дилером, завжди існує зворотний зв'язок 24 години на добу між замовником і заводом. Комфортні і партнерські умови для дилерів – це головний успіх продажів. Рекламаційний відділ забезпечує швидке і своєчасне вирішення будь-яких спірних ситуацій, технічний відділ забезпечує консультацію по складним і негабаритним виробам, а також допомагає вирішити питання з програмним забезпеченням. Періодично Завод проводить навчання своїх партнерів, семінари та тренінги.

WT: Виробничі потужності, автоматизація процесів. Як вдається робити так багато вікон? І що для вас є поняттям якісного вікна?

Д.М.: Безумовно автоматизація і модернізація виробничого процесу значно збільшує потужності і якість будь-якого виробництва. У наш час в силу настільки швидких темпів розвитку машинобудування неможливо залишатися осторонь на рівні ручної праці і для досягнення максимальної якості необхідно впроваджувати якомога більше автоматичних ділянок з виробництва металопластикових вікон. Але завжди маючи на меті якісне вікно ти жертвуєш кількістю, неможливо поєднати цих два поняття так як вони суперечать своїм принципам. Якісне вікно повинно пройти певний виробничий цикл, і певний час, контроль на різних ділянках виробничого процесу також мінімізує кількість браку.

Але як ми всі розуміємо на 100% від браку, на жаль, ми позбутися не можемо, завжди є засоби як зробити ще краще, зробити ще зручніше, зробити ще якісніше, до чого ми і прагнемо постійно. Для мене якісне вікно – це вікно, яке буде відповідати всім нормам і критеріям, встановленим нашим ДСТУ, адже кожна людина пред'являє крім загальноприйнятих державних норм поняття якісного вікна ще й свої особисті критерії, і, звичайно, ми їх також намагаємося виконати перед замовником, тому я не можу вам однозначно відповісти на це питання.

adsem 8WT: Навчання і маркетинг. Стратегія «АДІСЕМ» в майбутньому році. Які основні напрямки в розвитку бренду і збільшенні продажів?

Д.М.: Що таке маркетинг – це діяльність, яка ставить собі за мету отримання прибутку за допомогою задоволення потреб покупця. Можна продати 500 тисяч вікон і не отримати прибутку, а можна продати 250 тисяч вікон і отримати прибуток. Стратегія Заводу «АДІСЕМ» на 2021 рік – це максимальний сервіс і задоволення потреб клієнта, це впровадження всіляких новинок і ексклюзивів – це розумне збільшення продажів, але не за рахунок якості, а за рахунок нестандартних, нових рішень, за рахунок розширення ринку збуту.

WT: Можливо є цікаві рішення і об'єкти, про які хотілося б заявити або розповісти професійній віконній спільноті?

Д.М.: Ми намагаємося постійно впроваджувати щось нове. Наприклад, в кінці 2019 року Завод «АДІСЕМ» перший в Європі зібрав штульпову розсувну систему Смарт Слайд. У 2020 році ми активно продавали «розумні» двері, ці двері можна було підключити до системи «Розумний дім», і повністю управляти замками за допомогою звичайного телефону. У 2021 році ми плануємо виробляти «Розумні» склопакети, де клієнти зможуть самі регулювати рівень світлопрозорості.

WT: Ваші побажання усім учасникам віконного ринку ...

Д.М.: Всім учасникам віконного ринку я щиро бажаю розвитку і здорової конкуренції. Бо саме конкуренція в хорошому сенсі цього слова, допомагає розвиватися, змушує вас думати і не стояти на місці, а завжди рухатися тільки вперед. Дякую за увагу і здоров'я всім!

Спілкувався Сергій Кожевніков

wintech kontakty

Оконные Технологии® № 81 (2021)

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: