Компанія «МІРОПЛАСТ», один з найбільших виробників ПВХ-профілю у Східній Європі, вийшла на рекордні показники збуту продукції у червні поточного року у порівнянні з аналогічними періодами минулих років. Такий результат ще показовіший, адже в цілому на віконному ринку минулого місяця росту не спостерігалося.
«Завдяки грамотній і виваженій політиці керівництва компанії ми змогли успішно вийти із рецесії, яка наздогнала нас під час пандемії коронавірусу. Нам вдалося не тільки повернутися до докарантинних показників, а й перевищити їх, тим самим поставивши новий власний рекорд зі збуту продукції в червні», − розповів директор з маркетингу компанії "МІРОПЛАСТ" Олександр Антонюк.
Також він зазначив, що зараз в Україні користуються попитом енергоефективні профілі для вікон у середньому, середньому + і високому ціновому сегментах. Українські споживачі все більше віддають перевагу вікнам з енергозберігаючого профілю, виробленого в Україні, що також позитивно вплинуло на зростання рівня продажів вікон WDS.
У планах компанії «МІРОПЛАСТ» подальше розширення асортименту:
«Ми будемо рухатися в сторону ще більш якісного продукту. Зокрема, ми плануємо розширювати асортимент ламінованої продукції. За нашими оцінками близько 80% скління в будівництві зараз здійснюється вікнами з кольорового профілю.
У наших планах через кілька років досягти повної відповідності нашого асортименту пропозиції європейських виробників», − поділився планами директор департаменту збуту компанії «МІРОПЛАСТ» Сергій Даців.