Компанія «МІРОПЛАСТ» інвестує понад 60 млн. грн у модернізацію виробництва

Компанія «МІРОПЛАСТ», що виробляє профільні системи для вікон та дверей під торговою маркою WDS, інвестує у модернізацію і розширення парку виробничого обладнання та складську інфраструктуру понад 60 млн грн до кінця 2020 року.

 

miroplast 1

МІРОПЛАСТ повідомив про закупівлюсучасного виробничого обладнання, зокрема високошвидкісних екструзійних ліній для виробництва ПВХ-профілю та підвіконня,на загальну суму понад 60 млн. грн. Оновлення потужностей триватиме до кінця 2020 року.

У підсумку, кількість екструдерів зросте до 31, їх місячна сумарна потужність — до 5870 тонн ПВХ-профілю, а максимальна річна потужність — до 70 440 тонн, що на 30% більше, ніж у 2019.

Частина інвестицій буде спрямована на модернізацію складського обладнання та вдосконалення складської логістики загалом.

В компанії «МІРОПЛАСТ» зазначають, що згадані інвестиції є частиною стратегічного плану розвитку підприємства і обумовлені зростанням попитуна продукцію українського виробництва серед вітчизняних та закордонних споживачів. Вікна та двері ТМ WDSвже котрий рік поспіль займають одні з передових позицій на ринку і їхня частка постійно зростає.

Розширення потужностейкомпанії навіть у кризовий для країни період є доказом стабільності роботи підприємства та правильної політики керівництва «МІРОПЛАСТ».

Нагадаємо, що компанія «МІРОПЛАСТ» розпочала свою діяльність у 2006 році та з кожним новим віконним сезоном збільшує обсяги виробництва та вдосконалює інфраструктуру заводу.

miroplast 2

Нині МІРОПЛАСТ — лідер ринку профільних систем із ПВХ в Україні. Під провідною ТМ WDS випускаються енергоефективні 6-ти та 5-тикамерні профільні системи. Вікна з системи WDS 7S успішно пройшли випробування у віконному інституті iftRosenheim. З 2013 року компанія також виробляє підвіконня під торговою маркою WDS.

Продукція ТМ WDS представлена в більш як 500 точках продажів по всій Україні, зокрема у мережі фірмових салонів і авторизованих партнерів. МІРОПЛАСТ також розвиває експортні продажі: до країн СНД, Балканських країн, а також Іспанії, Португалії, Перу та Південної Кореї.