Так, ми хочемо, аби серед усього розмаїття пропозицій, ви обрали зараз і обирали знову вікна та двері виробництва «Екран-Вікносвіт». Заради цієї мети, заради того, щоб ваш вибір завжди був вдалий і щоб ви завжди були задоволені покупкою в «Екран-Вікносвіт», ми дивимося на вікна чи двері не як виробник, а як користувач, не як продавець, а як покупець. Це зовсім інша парадигма мислення – близька до вашого світогляду.
Мирослав Карпінський |
Дочірнє підприємство «Екран-Вікносвіт» — cучасна, авторитетна та одна з найбільших українських компаній у галузі виробництва світлопрозорих конструкцій у Західній Україні. 21 рік успішного бізнесу в Україні, 5 років досвіду на ринках Європи, США. У нас п’ять напрямків по виробництву: ПВХ, дерев’янних, алюмінієвих віконно-дверних конструкцій та склопакетів.
Нещодавно запустили ще один, п’ятий напрямок – порошкове фарбування. Вся продукція строго відповідає міжнародним стандартам якості. Ми постійно нарощуємо потужності, піклуємося про незмінну якість продукції і професіоналізм наших співробітників.
Безперервно стежимо за світовими тенденціями в технологіях і оновлюємо обладнання, щоб пропонувати клієнтам тільки найкраще.
WT: Доброго дня, пане Мирославе. Хочемо познайомити наших читачів ближче з компанією «Екран-Вікносвіт». Розкажіть нам про історію створення, основні етапи становлення та розвитку вашої компанії.
М.З.: У вступному слові я би мав сказати, якою крутою є компанія «Екран-Вікносвіт». Ну бо так роблять інші. Але ми не хочемо бути як інші. І не хотіли цього у 1999 році, коли тільки починали. А почали ми з того, що у 1999 році виготовили перше в Україні вікно з профілю SALAMANDER.
Так, саме ми стали тією першою компанією, котра запропонувала українським споживачам вироби із німецьких систем SALAMANDER, і відтоді ми залишаємося незмінним партнером компанії SIР в Україні та одним з найбільших переробників профілю в Україні. Ще тоді у далекому 1999 році ми поставили ставку на якість і це був якісний старт для подальшої успішної роботи та нашого стрімкого розвитку.
Сьогодні ж ми однаково досконало працюємо з трьома видами матеріалів для віконно-дверних конструкцій: ПВХ-профіль, дерев'яний бруста алюміній. В цьому наша унікальність, сила та гнучкість.
Ми даємо можливість нашим клієнтам отримувати повний спектр віконних конструкцій від одного виробника в широкому асортименті. І, найголовніше, — можливість гарантувати бездоганну якість наших виробів, повноцінний вибір та відмінний сервіс.
WT: На який тип будівництва сьогодні орієнтується компанія «Екран-Вікносвіт»?
М.З.: В першу чергу хочу висловити респектусім хто вже 21 рік поспіль довіряє нам, підтримує нас та співпрацює з нами. Завдяки вам компанія «Екран-Вікносвіт» стала компанією, котра має наступну структуру по реалізації своєї продукції: роздрібні продажі B2C, дилерські продажі B2B, а також компанія приймає участь у тендерах на скління крупних будівельних об'єктів.
Ми саме той надійний тил, який допомагає перемагати на передовій – у маркетингових війнах та в тендерах на ринку віконних конструкцій.
WT: Ви єдина компанія в Україні, котра робить ексклюзивні дерев’яні вікна під реконструкцію пам’яток архітектури у Франції. Чому прийнято рішення рухатись саме у цьому напрямку?
М.З.: Так, наразі ми єдина компанія в Україні, хто робить ексклюзивний переріз дерев’яного вікна, щоб відтворити автентичність старих вікон у центральній частині міста Париж. Ми посилили свої виробничі потужності та створили унікальний продукт, аналогу якому наразі немає в Україні. А також ми перші і єдині хто почаву комплексі виготовлятивсi можливі види віконних систем з дерева у 68, 78, 92 мм. І це було виправдане рішення, бо на кожну систему є всій клієнт. Ми пропонуємо вироби автентичного стилю, дерево-алюмінієвих конструкцій, фасадних і розсувних систем. Власне виробництво дозволяє нам створювати конструкції будь-яких форм, індивідуально під запити клієнта. А рішення виготовляти вироби, котрі б чітко відтворювали первозданний вигляд старих вікон прийшло само по собі. Все дуже просто, так, як ми почали активно продавати на експорт (США, Австрія, Франція, Італія, Португалія, Австралія, Ліван, Угорщина) у нас почали з’являтись клієнти, котрим потрібні були саме такі ексклюзивні вікна.
WT: Оцініть, будь ласка, головні тенденції віконного ринку України поточного року і на наступний рік.
М.З.: Однією з основних тенденцій віконного ринку в цьому і наступних роках буде – попит на високоякісні вікна, і ми, як і всі попередні роки, будемо підтримувати і всіляко розвивати цей тренд. Слід зазначити одразу, що за останні десять років віконний ринок насправді дуже змінився.
Якщо ще 10-15 років назад на перший план виходила низька ціна на продукт, і усі реально гнались за дешевизною, це як на ринку B2B так і на ринку B2C, то вже сьогодні клієнти все частіше шукають саме якісний продукт, звертають увагу на профільну систему, фурнітуру, формулу склопакета. Можу сказати впевнено, культура споживання стала набагато вищою, клієнти надають перевагу високоякісному продукту.
Якщо говорити про ринок B2С, то сьогодні клієнт ще до оформлення замовлення детально вивчає продукт, добре розбирається у формулах склопакета, у енергозберігаючих та сонцезахисних покриттях, інертних газах, якими наповнюють склопакети, знає на які коефіцієнти треба звернути свою увагу, цікавиться темою шумоізоляції та енергозбереження. І люди готові платити за якісний продукт.
А якщо говорити про B2B, то найнижча ціна за квадратний метр вже не є вирішальним фактором уприйнятті рішення про співпрацю. Для будівельної компанії стає важливим саме якісні комплектуючі віконно-дверних конструкцій, перевагу надають європейським виробникам систем, скла, фурнітури. Оскільки хочуть брати найкраще та працювати з найкращими.
Певні компанії будуть нарощувати свої потужності проте, деяким компаніям нажаль доведеться піти з ринку. З великих гравців перегони виграє той, хто змінить своє ставлення до якості як продукту, так і сервісної складової.
WT: Які напрямки розвитку зараз в пріоритеті у гравців віконного ринку? Які напрямки в пріоритеті у Вашій компанії на найближчий рік?
М.З.: Ми бачимо перспективу розвитку продуктів в алюмінієвому напрямку. Тенденція до збільшення алюмінієвих вікон в Україні, як і в Європі, очевидна, і ми намагаємося бути в тренді всіх віконних інновацій.
WT: Розкажіть про плани роботи на зовнішні ринки. Які плани з експорту?
М.З.: В Україні ми займаємо чималу частку, і на ринку вже стає тісно. Ми бачимо розвиток у Європі та США. Для нас це маяк. Багато що належить зробити, європейський та американський ринок зовсім інший, зі своїми правилами гри. Проте стукайте, і відчинять вам (посміхається).
WT: Пане Мирославе, розкажіть декілька слів проваших партнерів, зокрема про компанію «Маядо»?
М.З.: Враховуючи, що досвід у нас чималий, ми маємо незмінних партнерів в різних цінових сегментах. Якісна продукція має вироблятися тільки з якісних матеріалів. Серед суттєвої кількості наших партнерів слід виділити ТОВ «Маядо», що є постачальником наших брендових металопластикових систем Ekran Optimaта Ekran Maxima.
Слід зазначити, що останні розробки та інновації турецького концерну ADOPEN Plastik LTD нас дуже потішили, цього року ми отримали покращену систему Ekran Maxima з 5-ти камерної вона стала 6-ти камерною, що суттєво збільшило її показники у теплозбереженні.
З ТОВ «Маядо» ми працюємо з 2010 року, і за весь цей час ми жодного разу не засумнівались у правильності вибору партнера!
WT: Пане Мирославе, розкажіть пророзвиток компанії останні 3-4 роки, інновації, можливо інші напрямки запустили?
М.З.: В 2018 році ми створили новий напрямок – покриття порошковими фарбами. Це екологічно чиста технологія створення високоміцного декоративного покриття на металевих поверхнях, застосовується замість стандартного менш надійного лакофарбового покриття.
Застосування технології порошкового полімерного фарбування усуває негативний вплив на екологію, оскільки в процесі не використовуються вогненебезпечні та токсичні розчинники. В процесі нанесення матеріалу використовується 96–99% фарби, що призводить до мінімальної кількості залишків та зайвих витрат.
Таке покриття зберігає свої декоративні та функціональні особливості протягом 50 років. Технологія нанесення повністю автоматизована, що скорочує процес до кількох годин. Даною послугою можна скористатися в будь-якому куточку України, як в комерційних, так і в приватних цілях.
Також за останні чотири роки ми суттєво наростили свої виробничі потужності, придбали новета сучасне обладнання: Kaban (Туреччина), WPR (Італія), Lisec (Австрія).
Модернізували дільницю віконно-дверних конструкцій з дерева та фасадно-будівельну дільницю. До вибору обладнання ми підходимо уважно і ретельно, працюємо лише з найкращими та провідними виробниками.
WT: Назвіть три основних мети Вашої компанії на 2020 – 2021 рік.
М.З.: Виконати плани продаж незважаючи на пандемію і спад на ринку, розвиток експорту нашої продукції, вдосконалення якості продукції та роботи сервісної служби.