Як заробляти коли віконний ринок падає? Позиція Steko у 2020 році

Цьогоріч віконний ринок України не обіцяє зросту. Скоріш за все, він повторить тенденцію минулих 2018 та 2019 років. Тобто ринок, за оцінкою експертів, просяде майже на 10%. Яку стратегію обирає лідер ринку – компанія Steko? Які віконні системи буде пропонувати своїм покупцям, умови співпраці – дилерам, у нашій статті.

 

 

steko 1 

steko 2     
Сергій Положай
власник компанії Steko
 

Загальний обсяг українського ринку вікон ПВХ, включаючи світлопрозорі конструкції, становить орієнтовно 24 млрд гривень. Поточний 2020 рік не обіцяє збільшення цієї вартості. Навпаки, втрата кваліфікованих спеціалістів та відносно повільне збільшення темпів новобудов, може негативно вплинути на нішеву тенденцію.

Цифра у 6 мільйонів конструкцій у 2020 році може змінитися орієнтовно на п'ять з половиною, враховуючи те, що на сьогоднішній день на віконному ринку працює близько ста виробників вікон, та понад п'ятсот приватних підприємців без власного імені. Можна порахувати, що людям на даний момент свою продукцію пропонують майже 10 тисяч невеликих виробників, компаній дилерів, інсталяторів та тих, хто обслуговує вже вмонтовані вікна. Не виключено, що кількість виробників, які не зможуть конкурувати, буде зменшуватись – тобто ринок буде згортатися. Зможуть пропонувати і бути конкурентними лише ті компанії, які відповідають стандартам якості, мають розширений асортимент та достатньо перевірену дилерську мережу.

Такою компанією на сьогодні є Steko.

Асортимент в правильній пропорції

Свій асортимент компанія Steko будує наступним чином: так, щоб теплі віконні системи складали близько 50% від загального асортименту (Steko S700, S600, S500), близько 30% складають вікна преміум-класу (Steko IDEAL 8000 round line, Steko IDEAL 7000, Steko IDEAL 4000, Steko S800) з багатокамерних профільних систем, супер склопакету та фурнітури європейських виробників. Сегмент економічних вікон становитиме 20% (Steko S400, S300) – це вікна для приміщень з низькими вимогами до енергозбереження (побутові та виробничі приміщення). Також, асортимент включатиме ще більше різновидів фурнітури, яка має додаткові можливості, а саме: протизламна фурнітура, фурнітура, яка забезпечує нестандартне відкривання вікна, фурнітура для дітей, вікна зі склопакетами, що мають спеціальне срібне напилення. Максимальна кількість варіантів – це той асортимент, який буде наповнений компанією Steko.

steko 3

Врахування тенденцій споживачів

Цей фактор можна розкрити таким чином: кожне вікно для кожного з клієнтів буде індивідуальним, тобто стане унікальним набором характеристик, що відповідатимуть потребам споживача. Якщо це родини з дітьми, то це будуть вікна, що мають протизлам, дитячу безпеку та антибактеріальну ручку Steko Bio Touch. Якщо це споживачі, яким необхідно захистити свій дім – то це, звичайно, вікна з протизламною фурнітурою Steko plus. Також, збережеться загальна тенденція до енергоефективності – тобто здатності вікна зберігати тепло взимку та прохолоду влітку, зі склопакетами Steko Doublesilver plus нового покоління. Якщо необхідно зробити вікна дизайнерськими, тут буде застосована і нестандартна конфігурація: наявність імпостів, шпросів, декоративних склопакетів та, звичайно, ламінації. Цей перелік можна продовжувати, тому що потреби змінюються, і вікна Steko також змінюються.

Зручні точки продажу

Спонукати зробити свій вибір, українця у новому році буде зручний шоурум, де він зможе познайомитися з асортиментом, проконсультуватись з продавцем та зробити вибір на користь того вікна, яке йому необхідне. У випадку Steko – це зручні острівці та фірмові салони, а також розгалужена дилерська мережа, яка має відповідне брендування у сучасному стилі Steko.

Максимальне покриття

Знайти та купити вікна Steko сьогодні можна у кожному місті та містечку України: Steko намагається контактувати зі своїм покупцем там, де зручно, перш за все, українцю. Це фірмові салони, точки продажу у торгівельних центрах, дилерські будівельні мережі та роздріб онлайн. Отже, маючи необхідність обрати вікно, споживач має всі можливості для того, щоб купити його традиційно, або сучасно.

Сервіс повного циклу

Тут мова йде про зручний замір вікна, його розрахунок з одночасною візуалізацією на планшеті, замовлення у зручній точці, виготовлення, доставку, яка можлива по всій Україні, із занесенням на поверх власними машинами Steko. До цього слід додати технологію теплого монтажу, яку наразі пропонує компанія Steko. Це означає, що вікна і двері будуть встановлені з фірмовою монтажною піною і застосуванням турбо гвинтів, або анкерних пластин, пара- та гідроізоляційних стрічок, які гарантують герметизацію монтажного шва та надійне функціонування вмонтованого вікна. Якщо розглядати сервіс повного циклу з точки зору дилерів, то для цього створений мобільний додаток «Steko монтаж», який пропонує монтажнику та виробнику знайти один одного та виконати інсталяцію вікон з високою професійністю та в найкоротший термін.

steko 4

Стенд компанії Steko на виставці BUDMA 2020
 

Гарантія

Купуючи вікна Steko, або пропонуючи як дилер ці конструкції, і дилер, і покупець можуть бути впевненими у гарантіях, які надає завод-виробник. Для клієнта це означає, що протягом 10 років він може отримувати гарантійне обслуговування, a дилер, у разі монтажу силами заводу Steko, має можливість гарантійно обслуговувати свого замовника. Таким чином, гарантійний талон online на сайті компанії надає повну інформацію. Маючи лише номер замовлення, клієнт може завжди дізнатися термін гарантійного обслуговування на кожну з комплектуючих вікон Steko.

Підсумувати стратегію розвитку компанії Steko у 2020 році, навіть за умови падіння ринку, можна так: донести до кожного клієнта, що різниця у 100/200/300 гривень не є суттєвою, якщо мова йде про теплі та надійні вікна.

Компанія Steko заснована у 2006 році. Сумарна площа заводів компанії – понад 100 000 кв.м, а продуктивність на добу – до 5000 віконних конструкцій. У бренда є три власних заводи на території України (два – в Дніпрі, один – у Львові). З дня заснування компанія Steko виготовила понад 5 млн вікон. Компанія має в своєму steko 5розпорядженні найбільшу дилерську мережу в країні – понад 3000 дилерів. Команда налічує понад 1200 співробітників. Продукція компанії має європейський сертифікат відповідності характеристик і якості CE, сертифікат ISO 14001, ISO 9001, державний сертифікат якості (трилисник), і знак екологічного маркування «Зелений Журавлик».

Оконные Технологии® № 78 (2019)

 

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: