Системы панорамных дверей VEKASLIDE уверенно осваивают премиальный сегмент. Ужесточающаяся конкурентная борьба делает вопрос расширения ассортимента и представления в нём высокомаржинальных продуктов насущной необходимостью. VEKASLIDE уже снискал заслуженную популярность среди взыскательных заказчиков во всех регионах России.
Причины такой популярности коренятся в функциональных и дизайнерских возможностях системы, при помощи которой возможно остекление проёмов до 6 метров в длину и почти до 3 метров в высоту.
Когда в стране идут боевые действия, а точнее сказать открытая война, сложно думать о чем–то другом, кроме как об этом. Но такая уж доля журналистская, что необходимо абстрагироваться от всего происходящего и делать свою работу. Вся эта ситуация очень подкосила оконный рынок, и в особенности его восточную часть – Донецкую, Луганскую и часть Днепропетровской областей. Работа крупных оконных сетей практически парализована, логистика отсутствует и все ждут момента, когда украинская гвардия вытеснит боевиков.
Не секрет, що сьогодні питома вага кінцевих продажів припадає на дилерів-посередників, тому важко недооцінити їх вплив як на загальні обсяги продажів, так і на репутацію марки в цілому. Компанія REHAU, дбаючи про імідж власної продукції і про конкурентоспроможність своїх партнерів, розробила низку навчальних заходів в рамках Академії REHAU саме для цієї категорії продавців, основна мета яких не тільки озброїти дилерів достовірною інформацією про REHAU та її новітні технології, але й поповнити знання технічної і нормативної бази і, що наразі дуже актуально, відпрацювати навички ефективних продажів.
Компания GuardianIndustries объявляет о запуске в Европе нового продукта, архитектурного стекла SunGuardSNX 50/23. Уникальная разработка среди стекол в своем классе с высочайшим показателем селективности (соотношением светопропускания (50%) к показателям солнцезащиты (23%)).
Первое экстраселективное стекло компании Guardian, SunGuardSNX 60/28? завоевало популярность у архитекторов в Европе благодаря превосходному внешнему виду и блестящим характеристикам. Теперь продуктовая линейка SunGuardSNX с селективностью выше 2 расширилась, появился новый продукт с тройным напылением серебра, что обеспечивает стеклу ко всему прочему высокие показатели теплозащиты. Подобной селективностью на данный момент не может похвастаться ни один другой продукт Guardian.
Міжнародна виставка “ПРИМУС: ВІКНА. ДВЕРІ. ПРОФІЛІ”, що відбулась у Києві з 21 по 23 січня, подарувала чимало приємних сюрпризів відвідувачам.
Цього року були представлені усі інноваційні технології віконно-дверної галузі та світлопрозорих конструкцій.
ТМ ВІКНО ПЛЮС зробила ще один прорив у цій cфері. Окрім бездоганних ПВХ конструкцій (розсувка з інкрустацією, вікно REVOLUTION), ми презентували ексклюзивний продукт – складні прозорі конструкції німецької компанії SOLARLUX. Наш виставковий стенд відвідало близько 2000 відвідувачів з усіх куточків України.
Cалони ТМ “ВікноПлюс” з широко відкритими дверима зустрічали протягом усього року своїх доброзичливих клієнтів з маленькими помічниками. В той час, як батьки займались оформленням замовлення, їхні діти нам на згадку, створювали малюнки в дитячій зоні відпочинку. Всі ці дитячі шедеври ми зібрали та відправили у резиденцію Св. Миколая, яка знаходиться в старому місті в готелі Рейкарц. 19 грудня Св. Миколай запросив юних митців на свято до себе в гості. Усі дітки прийшли святково одягнуті, веселі і з підготовленими заздалегіть віршами. В кінці свята, Миколай, як зазвичай віддячив дітей солодощами та подарунками, в свою чергу ТМ “Вікно Плюс” приєднались до привітання і також презентували юним художникам подорунки.
Наближають новорічні свята і кожен з нас задумується про те, що ж краще подарувати близьким і рідним. Ось яскравим прикладом слугує вибір подарунку клієнтки одного з наших салонів, вона вирішила на свята подарувати своїм дітям — щонайдорожче тепло і затишок. В той час як дітей не було удома був проведений замір і потім монтаж, коли всі повернулись до дому замість старого вікна з якого мело холодом — стояло нове, тепле і затишне вікно перев'язане подарунковою червоною стрічкою. Діти вражені і задоволені дякують матері за її тепло і турботу і радять усім обирати свої подарунки разом із ТМ “Вікно Плюс”.
Ни для кого не секрет, что рынок окон, фасадов находиться в кризисном состоянии.Низкая платежеспособность заказчиков, некомпетентность и отсутствие профессионализма у продавцов и монтажников привели к снижению качества продукции и услуг. Всё это происходит на фоне отсутствия эффективных правовых механизмов государственного регулирования, позволяющих защитить, как потребителя, так и производителя.
09 июля состоялось учредительное собрание «Ассоциация участников рынка окон и фасадов». Обсуждение вопроса создания такой Ассоциации длилось более полутора лет.
Счастливый ремонт с лотереей «ОКНА. ДВЕРИ 2010»
В грудні 2009 року компанія REHAU спільно з Благодійним фондом „Единственная” взяли участь у благодійному проекті, спрямованому на допомогу Чернігівській загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів ім. Коцюбинського.