Як, на вашу думку, можливо підтвердити якість продукції? Відповідні сертифікати? Так. Належні комплектуючі? Так. Оперативний сервіс? Так. А ще багато інших факторів, які можуть підтвердити якість продукту. Але, на нашу думку, самим головним фактором якості продукту є «голосування рублем», як казали раніше. Тобто купівля наступного і потім ще наступного товару, а в нашому випадку – обладнання.
Вітчизняний виробник обладнання компанія Wise Service у своєму роді унікальна, тому що це єдина компанія, яка виробляє якісне українське обладнання для переробки алюмінієвих та ПВХ профільних систем. Унікальність її в тому, що значна частка виробленого обладнання постачається на експорт.
Ми звикли, що зазвичай обладнання для виробництва вікон саме імпортують, але Wise Service ламає цей стереотип. Так в чому ж секрет, і чому ж до Wise Service звертаються іноземні компанії знову і знову. Ми почули думки іноземних виробників віконних конструкцій з приводу нашого вітчизняного виробника з Полтави.
Що придбали:
• Стенд порізки сендвіч панелей
• Центр з порізки підвіконня
• Автоматичний двоголовий шуруповерт
• Автоматичний рольганг
• Автоматичний позиціонер
«Компанія «Європластпроєкт» один з найбільших виробників віконних та дверних конструкцій у республіці Білорусь. Коли маєш справу з серйозним потоковим виробництвом СПК з піковим навантаженням близько 700 конструкцій за добу, потрібно бути впевненим у тому обладнанні, що стоїть у тебе на виробництві.
З Wise Service ми знайомі не так давно, але про цю компанію можу сказати тільки позитивні речі. Моя філософія проста: ідеального обладнання не буває, навіть те, що коштує 300 тисяч євро+ має свої нюанси. Обладнання Wise Service якісне, компактне, має демократичну ціну і, найголовніше, воно чесне. Якщо виробник заявляє відповідні показники, то ці показники виконуються. Ми особисто перевіряли це на практиці.
Далі, це постійна комунікація в технічним відділом. Обладнання нове, поки ти «притрешся» до нього, поки відшліфуєш всі налаштування, проходить певний час. Але хлопці завзяті, допомагають майже 24/7.
Не було такого, щоб хтось не відповів на дзвінок, або ігнорував, як іноді буває у сервісі. Ще важливо те, що всі питання ми змогли вирішити у телефонному режимі, про що свідчить простота налаштувань і обслуговування обладнання. При цьому маємо досить значні позитивні показники оптимізації виробничого процесу за допомогою обладнання Wise Service.
Наприклад, рольганг напилює абсолютно всі додаткові елементи (з’єднувачі, розширювачі), москітні сітки і так далі. Автоматизує розкрий, мінімізує залишки, оптимізує використання сировини і відповідно допомагає уникненню дрібних подряпин, сколів тощо. Важливим моментом є оптимізація самої робочої сили, тобто людського фактору.
Я маю на увазі те, що за допомогою обладнання Wise Service одна людина має змогу в 2 рази більше випускати кількість готового продукту чим раніше. І вплив людського фактору на можливі рекламації зменшився приблизно на 70%. І хочу сказати, що такі властивості стосуються всіх станків, починаючи від центру з порізки підвіконня та сендвіч панелей закінчуючи армуванням.
Бажаю компанії Wise Service розвитку, нових верстатів та цікавих інженерних рішень. Так тримати, працюємо далі разом.
Що придбали:
• Автоматичний рольганг (2 шт.)
• Автоматичний позиціонер (2 шт.)
Стосовно співпраці з компанією Wise Service можу сказати одну коротку але важливу річ – їх обладнання просто стоїть і працює. Мінімум втручання, оптимальні налаштування і вже близько 5 років воно відмінно працює і виконує свої функції. Стосовно сервісу хочу сказати так, вони недарма називаються Wise Service, тобто «розумний сервіс». Все відбувається швидко, в основному онлайн і поки ще не було жодних проблем, які б неможливо було вирішити телефонним дзвінком. Коли ти маєш виробництво в України це одна справа, компанія неподалік, і є впевненість в тому, що хтось може приїхати і допомогти. Але коли твоє виробництво за десятки тисяч кілометрів, тобто в Канаді, купівля такого обладнання для нас була певним ризиком. Але маю сказати цей ризик повністю оправданий. Якщо потрібні деталі або додаткове обладнання, питання вирішувалось за 3-4 дні за допомогою DHL пошти, решта – жодних проблем.
Наша компанія і я особисто рекомендую Wise Service до співпраці. А хлопцям за швидкість реагування пропоную додати до назви відповідно Fast Wise Service!
Оконные Технологии® № 83 (2021)