Аналітики німецької компанії Munich Strategy проаналізували вплив COVID-19 на ключові напрямки діяльності віконної індустрії. Прогноз відноситься до так званого періоду «нової нормальності», який вступить в силу з 2-ї половини 2021 року, коли вакцини стануть доступними для широкого загалу і обмеження будуть зняті. Він заснований на інтерв'ю з експертами та аналізі власної бази даних про ефективність і стратегіях більш ніж 3500 малих і середніх підприємств Німеччини.
Відповідно до Європейської директиви 2010/31/EU, з 1 січня 2021 року всі нові будівлі повинні мати практично нульове споживання енергії для опалення. Новий енергетичний стандарт повинен бути досягнутий за рахунок зниження енергоспоживання і максимально можливого використання поновлюваних джерел.
Що таке сучасна архітектура? Як вона виглядає сьогодні? Якщо почати аналізувати всі сучасні архітектурні проєкти, так чи інакше ми бачимо складну інженерію і різні варіації і рішення, пов'язані зі склом. Індустрія скла найбільш затребувана і інноваційна частина будівельного ринку.
Інтерв'ю з генеральним директором компанії Нормаізол Станіславом Сумцовим
Проєкт нового ДБН В.2.6-31:20хх – подія досить значна, і стосується абсолютно всіх учасників будівельного ринку, а відповідно і віконного ринку також.
Яким може бути проєкт нового документу, які причини та наслідки виникнення нової редакції, які його основні відмінності від попередніх версій документу? На всі ці та багато інших питань нам відповів основний автор та розробник даного ДБН, доктор технічних наук, директор ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» Фаренюк Генадій Григорович.
Стан віконного ринку, зльоти та падіння, онлайн спілкування, дистанційна робота, кадрові питання, нові інструменти продажів та можливість впровадження нових продуктів – це тільки невелика частина тих питань, які цікавлять майже кожного учасника віконного ринку. Надати відповідь на ці питання мав можливість кожен з учасників ринку, таким чином складаючи великий пазл нашої віконної об’єктивної реальності.
Ми продовжуємо вивчати віконний ринок і його цікавих гравців, які є одночасно партнерами одного з лідерів виробництва ПВХ систем компанії «Маядо». І сьогодні у нас в гостях віконний виробник з величезним досвідом роботи, старожила віконного ринку і його південного регіону компанія «АДІСЕМ». Як тримати високий рівень виробництва, розвивати клієнтів і виробляти велику кількість якісних вікон нам розповів Дмитро Максимук, комерційний директор компанії «АДІСЕМ».
Традиційне відзначення найкращих дилерів Viknar’off Best в умовах пандемії пройшло у форматі онлайн. Трансляцію вели одразу на кількох майданчиках Facebook, Youtube та Instagram, тож долучитись до неї могли не тільки запрошені дилери з України, а й друзі компанії з усіх куточків світу.
Легкість, естетичність і довговічність сьогодні розглядаються як одні з основних складових успіху вікон і дверей з алюмінію. У найскладніших архітектурних проєктах застосовуються саме вікна і двері з алюмінію, що мають тривалий термін використання, який набагато вище ніж у дерев'яних та пластикових вікон.
Архітектура сучасних світлопрозорих конструкцій постійно розвивається та вдосконалюється. Сьогодні тенденції віконного ринку однозначно свідчать про збільшення світла та простору, і як наслідок зростання частки алюмінієвих вікон та дверей, а також використання фасадного скління у котеджному будівництві.