Традиційне свято Viknar’off Best, вже увосьме зібрало партнерів та кращих дилерів майстра віконної справи з усієї України. Жодного випадкового гостя – кожен виборов своє право бути у ТОП-100 дилерів віконного гіганта завдяки наполегливій праці, відданості бренду та прагненню розвиватись, зумів стати не просто однодумцям, а справжнім другом компанії.
Молода компанія з традиціями
Компанія Viknar’off на віконному ринку уже 15 років. У 2005 році виробництво починалось з невеличкого цеху на 300 кв. м та команди з 7 працівників. Тоді підприємство виробляло 30 вікон на день. Зараз же завод Viknar’off виріс до 50 000 кв. м та виготовляє близько 3000 конструкцій на день, які реалізовують не тільки в Україні, а й в країнах Західної Європи та Близького Сходу.
Viknar’off постійно працює над удосконаленням продукції, переймаючи світовий досвід, найновіші технології та впроваджуючи у виробництво найсучасніше обладнання. Тут не тільки працюють на зростання виробництва, а й на постійне підвищення якості продукції та професіоналізму працівників. Крім того, тут неабияку увагу приділяють зворотному зв’язку від споживачів, який збирають дилери на місцях.
Viknar’off Best – не тільки про підсумки, а й про плани, тож не дивно, що й компанії, і її партнери готуються до свята весь рік.
«Компанія має свої традиції, хоч вона і молода – всього 15 років, - зазначає засновник Viknar’off Василь Лило. - Одна із цих традицій: щороку підводимо підсумки, збираємо дилерів з усієї України, спілкуємось з ними, вивчаємо проблеми, які потрібно вирішувати, розповідаємо, що ми покращили, і разом відпочиваємо».
Щоб кожен дивився на світ через вікна Viknar’off
Вишукано та зі смаком – так коротко можна охарактеризувати вечірку Viknar’off Best, яка вже другий рік поспіль своєю масштабністю виходить за межі корпоративного свята. Традиційне підбиття підсумків стало своєрідним балом напередодні Нового року. Тема свята «Зірки серед зірок» – шик, сяйво, блиск та багато посмішок.
Гостей – дилерів з усієї України та партнерів з Європи на вході зустрічала акробатка у яскравому костюмі. Вечір почався із зустрічей старих та нових друзів та розмов за келихом шампанського.
Шоу-програму обрали різноманітну: вишукані танці від балету Київської національної опери, чарівливий спів переможниці шоу «Голос країни» Олени Луценко та жарти від гурту «Отдыхаем Вместе» задавали тон. Та головною «родзинкою» для гостей стали зірковий ведучий Юрій Горбунов та запальний виступ гурту «Не Ангели».
Новинки та сюрпризи, які готує Viknar’off
Традиційний Show Room, у якому розмістили новинки 2019-2020, зібрав справжній аншлаг. Тож що ж готує Viknar’off для українського ринку?
«Світла більше, ніж будь коли», - зазначає керівник департаменту продажів, Ростислав Ватаг, який презентував систему HST Gealan 9000 на базі фурнітури Siegenia та багато іншого. Він додає, що компанія рухається до збільшення габаритів конструкцій та просування сучасних розсувних систем.
Крім того, гості мали можливість ознайомитись з новими технічними рішеннями, представленими у шоурумі: алюмінієві двері, які відчиняються від дотику пальця, система охорони, яка убезпечить оселю від зловмисників, та мікровентиляція на базі протизламної фурнітури Siegenia RC2. Також дилерам представили типи теплого монтажу, які зараз особливо актуальні.
Обирай серцем вікна Viknar’off
Та найбільш неочікуваним сюрпризом вечора стала презентація генерального директора компанії Viknar’off Сергія Захарчишина, який анонсував нову маркетингову стратегію компанії, яка стартувала з масштабної рекламної кампанії на всеукраїнських каналах. «В очах дитини світ – досконалий», частину зворушливого ролика, який вже можна побачити на телебаченні та у мережі, гості зустріли оплесками.
Подарунок для дилера
Нагороджували кращих з кращих керівний склад компанії Viknar’off та партнери. Серед подарунків були: сертифікати на придбання техніки та поїздки за кордон. Вкотре на Viknar’off Best розіграли мобільний офіс від Viknar’off – новеньке авто Fiat Fiorino, оснащене всім необхідним для здійснення продажів у будь-якій точці України. Подарунок укомплектований рекламними взірцями, робочим місцем та плазмовим екраном – не тільки для демонстрації продукції Viknar’off, а й для безпосереднього підбору оптимальних варіантів.
Цьогоріч фортуна посміхнулась дилерові Павлу Гузікевичу з Кременця (Тернопільщина), якого обрали солістки гурту «Не Ангели» шляхом жеребкування, тож 2020 рік він розпочав з власним мобільним офісом.