Премія за кращу фурнітуру - українці вибрали AXOR

Другий рік поспіль за підсумком незалежного онлайн голосування українських споживачів ТM AXOR стає переможцем в номінації «Виробник фурнітури». За результатами 2018 року, як і за підсумками 2017 року, AXOR зайняв перше місце в своїй категорії, значно випередивши у рейтингу іноземних конкурентів.
Фурнітура для вікон і дверей AXOR на віконному ринку представлена з 2013 року – з того часу, коли було завершено масштабне будівництво заводу і зроблені перші відвантаження продукції на території України.

 

axor1Вже через кілька років активної роботи команди компанії AXOR INDUSTRY, яка на сьогодні становить понад 450 співробітників*, AXOR зайняв впевнене лідерство на вітчизняному ринку і активно завойовує популярність на світовій арені.
На сьогодні, кожне третє вікно в Україні зроблено з фурнітурою AXOR!
Продукція AXOR представлена в 20 країнах світу, включаючи Центральну, Східну Європу, Середню Азію, Південну Америку, країни Балтії та колишнього СНД, де вона складає гідну конкуренцію світовим лідерам у віконній галузі.
Фото Едема
axor2«Насамперед дякуємо всім, хто голосував за нас, — відзначив директор відділу продажів фурнітури AXOR в Україні, Едем Хаурмаджі, —  і всім співробітникам нашої компанії, які безпосередньо вклали свої знання, працю і душу в наш продукт. Саме тому, що наш продукт дійсно «зроблений з душею» і завдяки тому, що ми хочемо бути гідними українського споживача (а я вважаю, що українці гідні найкращого), саме тому ми досягли такого результату. Попереду у нас ще більш складне завдання – відповідати очікуванням і довірі наших покупців. Вже зараз ми розробляємо нові цікаві проекти для наших партнерів, розвиваємо і розширюємо наші лінійки продукції і робимо все, щоб бути ближчими і доступнішими для наших партнерів і клієнтів».
Фото Олени
«Бренд AXOR – це не тільки якісний продукт з високим сервісом, створений на основі клієнтського досвіду. Це передусім емоційний зв'язок зі споживачем. Це те, що кожен споживач очікує отримати від товару або послуги, коли чує назву бренду або бачить його логотип. Це ціннісні характеристики товару, що відрізняють в свідомості споживачів товар від конкурентів, - відмітила Олена Крекніна, заступник директора з маркетингу AXOR INDUSTRY. - axor3Тому вибір українцями бренду AXOR другий рік поспіль, як кращого, для нас особливо цінний. Цей вибір свідчить про те, що фурнітуру AXOR на віконному ринку знають і люблять. Що за 6 років існування AXOR зумів завоювати серця споживачів і створити ту невидиму емоційну складову товару, яка в комплексі з якісними і сервісними характеристиками впливає на вибір і задовольняє очікування покупця».
Довідка:
Українська народна премія – масштабний щорічний конкурс-рейтинг в Україні, в рамках якого українські споживачі визначають кращі, на свій погляд, товари і послуги. Рейтинг формується шляхом незалежного онлайн голосування в axor kontaktyнайпопулярніших соціальних мережах споживачами з усіх куточків України. Процедура голосування здійснюється за допомогою інноваційної системи, яка виключає фіктивні голоси і гарантує об'єктивність результатів.
*дані на 11.06.19

Другие статьи на эту тему

Понравилась статья? Подпишитесь на рассылку: